newintown 0 Skrevet 16. Juli, 2015 Hej, Det er min første gang ved en GP, og jeg vil derfor gerne have at det bliver en så god oplevelse som muligt. Så hvad kan i anbefale i Århus området?Hun må meget gerne være udenlandsk, da dette er et turn on for mig, og helst ikke over 30-35. På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.xxx 12 Skrevet 16. Juli, 2015 Det afhænger nok af hvad du søger.Ida ved Aarhus-stjernerne er en super sexet - sød og behagelig pige på ca. 30 der går du som ny ikke forkert.ellers afhænger det af hvad du har lyst til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 16. Juli, 2015 Du bør vente til at Judith kommer til DK igen i måske næste uge, hun holder til i Aalborg, Randers og Bording.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newintown 0 Skrevet 16. Juli, 2015 Tak for jeres svar, er nok mest til en pige i starten af tyverne, til noget "normal" sex og vi nok mere ovre i noget GFE. Som sagt vil jeh gerne prøve en udenlandsk pige hvis det er muligt at finde en god en. Der er så mange at vælge imellem, og vil helst gerne undgå dem der snyder og bedrager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 16. Juli, 2015 Kan varmt anbefale Nadia hos Privat/Diskret. Hun er ung, køn og sød. Hun har en dejlig frisk personlighed - kysser, sutter og knalder som en drøm. http://www.privatdiskret.com/#!books/cnecDu kan finde flere anmeldelser herinde ved at søge på hendes navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 16. Juli, 2015 Nadia er pære-dansk og meget nem at snakke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehunter 107 Skrevet 16. Juli, 2015 Danske Bella i Århus er altid et sikkert hit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 16. Juli, 2015 Jeg har intet imod udenlandske piger, men tænker om det den første gang ved en GP ikke ville være en god idé at vælge en af de foreslåede danske piger? På den måde sikrer man optimal kommunikation omkring ønsker, nervøsitet m.m. Under alle omstændigheder - god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 16. Juli, 2015 Enig, thehunter. Bella er amazing. Men hun holder ferie for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg