Hop til indhold
DrDre

Amira, gentlemens house

Recommended Posts

Smuttede forbi Rødovre til en omgang superfransk og dansk til 600 kr.  Den sædvanlige lineup, og jeg valgte Amira. Hun er vel i midt tyverne, og hendes foto er ihvertfald retoucheret, så i virkeligheden er hun en lille rund sag, men jeg elsker store numser og brede lår, bare de er faste! Amiras e r faste,  dejlig bløde og runde og hendes c skåls patter ligeså....hendes franske uden gummi var vel godkendt, men så heller ikke mere. Så blev det en omgang dansk i forskellige stillinger og velvilligt stillede hun sig parat så jeg kunne bolle hende forfra, bagfra, fra siden og kom til sidst i den klassiske missionær. Hun er godt stram, så det blev en helt fin udløsning, og det hele var ok til en 600 kr.. 

Redigeret af DrDre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har også været forbi for et års tid siden (anmeldelse = søg og du skal finde).

Havde en ok oplevelse, men synes bestemt det skal med, at hendes former er tættere på "at være fed" end "stor numse og brede lår". Hun har/havde en ordentlig vom.

Havde jeg spottet hendes former på billederne var jeg aldrig kommet forbi. For mig var det en oplevelse fordi jeg meget sjældent får den type oplevelse, så jeg tog det som en oplevelse at gi den gas så det hele bølgede.......men billederne er ikke tæt på sandheden selvom det er Amira der poserer (formentlig Amira 20 kg. lettere).

Kunne sige det samme om Roxy, som også ligner en top-tunet ungpige-babe på hendes billeder (og det er hende men for x antal år/kg siden). Hun bliver bare lækrere og lækrere for hvert set af nye billeder. Igen - har lagt vejen fobi 2 gange. Attitude = småsur/tvær. Krop = flabset/stor. Jeg havde en ok oplevelse og tænder åbenbart tilstrækkeligt på hendes stil (der bliver dog ikke en tredje gang).

......men det er værd at vide, hvis det er billederne man tænder på......der kræves omstillingsparathed, hvis man besøger Roxy og Amira :-)

Så skal man være (mere) sikker på at møde en smuk oplevelse, så stå af bussen et par 100 m tidligere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Så skal man være (mere) sikker på at møde en smuk oplevelse, så stå af bussen et par 100 m tidligere :-)

Den slap du nemt om ved - oplys gerne en udenbys hvad der findes der (da jeg ikke kan komme i tanke om hvad). Takker på forhånd!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...