Hop til indhold
JensKris

Amsterdam Red light Anmeldelse

Recommended Posts

Hej alle. Jeg er endnu en af disse der i en længere periode har fulgt med uden at skrive eller kommentere. Dette synes jeg skulle have en ende nu :)

Da jeg tit rejser (alene) med arbejde leder jeg tit efter om der er tråde herinde som kunne friste lidt afterworks aktiviteter, der hvor jeg nu kommer hen. Det er ikke altid tilfældet, så hvorfor ikke prøve at tilføre lidt mere til andre.

Jeg ved min profil er 2 sek. gammel, men der er nu ikke noget som nutiden, so here goes.

På en forretningsrejse til Amsterdam i midten af 2014 hvor en leverandør og jeg skulle mødes med en fælles kunde, brugte vi det meste af dagen på hotellet hvor vi diskutere forretning (som man nu gør) og om eftermiddagen / først på aftnen var vi færdige og vi begav os til fods gennem byen hvor vi fik rigeligt at drikke og ender med at spise et godt sted. Senere på aftenen begyndte kunden at blive lidt lummer og ville gerne kigge på vinduerne i Amsterdam's Red light distrikt - da jeg aldrig har været i selve Amsterdam by, synes jeg da det var sjovt og lettere beruset begav vi os ud for at kigge. Og jeg må sige at der er mange flotte kvinder at kigge på - noget for en hver smag, lyst, mørk, tyk, tynd, freaks, silikone - you name it.

Efter at ingen af os turde gøre noget reelt når vi alle er sammen i frygt for hvad der kan holdes imod en i forretningsøjme, siger vi godnat og takker af for aftenen og går mod hotellerne. Jeg er dog ung (30erne) så istedet for at gå tilbage til hotellet begiver jeg mig tilbage til hovedgaden nede ved å'en for at kigge på damerne - der er vinudere på hver side af åen i flere etager. Den ene er flottere en den anden, men jeg har kun en model i tankerne hehe ;) Jeg har nemlig aldrig været sammen med en mørk kvinde - og her skal det siges at jeg kommer fra Sri Lanka (så er selv mørk), så nu skulle det prøves!!. Desuden kan jeg godt lide lidt store piger og især med store bløde (red. naturlige) bryster. Så jeg måtte om bagved hovedgaden for at finde en der stod og smildede i døren. Og jeg fandt da også en - en flot lav, buttede mørk skønhed med store patter. Dog synes jeg det var lidt mærkeligt at hun havde kunstige linser i øjet som gjorde at de var klare blå - hvilket ser freaky ud til en mørk kvinde, men hvad fanden vi "var jo ikke kommet for at danse". Jeg spørger hvad det koster, og hun siger 50 EUR hvilket jeg ikke synes var så galt (2014). Jeg bliver ført gennem en lille oplyst gang - jeg var ikke nervøs, da det ikke virkede skummelet eller som om jeg kunne blive røvet hvert sekund eller ligende. Vi kommer frem til et lille rum hvor der står en seng med spejle i væg og loft - fedt tænker jeg - og her skal det nævnes at det er min 2. glædespige, den første var en thai på vej hjem fra byen hvor jeg hverken kunne gå eller få den op og stå, så jeg regner hende her "den mørke Hollænder" for den første. 

Hun snakkede fint engelsk, og jeg tænkte at det nok var jævnt normalt hernede. Vi ligger os på sengen og gummi kommer på med munden - det er ikke først gang hun prøver det!. Dog skal det lige nævnes (hvilket jeg grinede af bagefter på hotellet) at der stod der en dildo på bordet, som kunne give selv den største neger mindreværkskomplekser. Jeg følte mig nu ikke truede af den hvide hævner, men lidt sjovt, men anyways, STOR føler man sig absolut ikke når man ser sådan en fætter, der på daværende tidspunkt virkede mere farlig end en Alien der ville bide, ohh well tilbage til akten.

Pigen havde et meget frækt smil og elskede at se sig selv i spejlene mens hun udføre hvad jeg gætter på egentlig var den oprindelige grund til hun var født -  et dejligt, varmt. sloppy blow fra flere forskellige vinkler (mens jeg ligger på ryggen), bagefter bliver vi som dyr, jeg giver hende bagfra, forfra, siden, cowgirl - hun er med på det hele. Dog skifter stemningen lige pludselig - vi havde ikke aftalt nogen tid, men  kun 50 EUR og jeg havde nok nævnt, som lettere berusede at jeg kom hurtigt!!! - dog skete det ikke, da jeg som tidligere nævnt var lidt fuld. Så efter hun har fået den bagfra et stykke tid vender hun mig på ryggen igen og giver blow - jeg går udfra hun tænker, nej det kan da ikke passe idioten ikke snart kommer, mens jeg ligger med et smørret smil. Under blow akten vil jeg hive hende lidt i de store tunge patter igen, hvor hun så siger at det må jeg ikke, hvilket jeg undre mig over... jeg prøver til i fissen og røven og hun bliver lidt små mobset ikke noget ubehagelige, men lidt mobset. Jeg tilspørger hende hvad der er galt og hun kigger på urret og siger at det koster altså lidt flere penge. Om det er en fejl må de erfarene jo punke mig for, men jeg vælger at give hende 50 eur mere, da det er super godt, vi klingede og jeg tænker 100 eur for en lækker sag som jeg kan gøre hvad jeg vil med og vi er nok oppe omkring en times tid her :)

 Og som en radiobil i tivoli på markederne da vi var små, starter hun op når hun får nye penge i maskinen - med fornyet krafter synes det, det bliver endnu bedre og hurtigere. Vi afslutter det hele med et håndjob (er jo lidt fuld) hun giver og flår i den mens jeg bliver nevet i brystvorterne - noget jeg aldrig har prøvet før men hele stemningen er kanon og kanonen går da også af til sidst.

Jeg har en forretnings tur mere derned i nærmeste fremtid, og tænker da en ny model skal da prøves. 

Håber ikke min historie alt for lang - den mangler nok nogle saftige detaljer, men hey jeg er lige startet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har et godt råd. aftal altid ydelser og tid på forhånd med pigen, nogle piger giver dig kun et blowjob hvis i ikke aftaler andet for de 50 euro, og nævn hvis der er noget specielt der skal foregå. De er som maskiner i amstradam, det bliver aldrig rigtig mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu det meget forskelligt tilbage i 2007 var de rigtigt meget maskine da jeg var der i 2014-2015 der er på ingen måde det samme af lave for dem jeg har en tit fået omkring 20-30 mins for de 50 euro man kan jo netop vælge at tale med dem inden man går ind til de omtalte maskiner ellers så prøv jan bik nok noget af det billigste bodel du finder der nede :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...