Hop til indhold
Natskygge

Amanda, SexyClub, sød og lækker krop, men.....

Recommended Posts

Mandag aften så det ud som om de polske piger i Sydhavnen holdt en pause, så min vej faldt forbi Gladsaxe, hvor både Amanda og Sofia var på vagt. Et telefonopkald bekræftede formodningen om, at begge piger talte engelsk (kun Amandas profil fortæller dette), men billederne var fristende og lysten stor, så jeg kørte forbi, selvom jeg egentlig ikke bryder mig meget om stedets beliggenhed eller faciliteter.

Havde ikke booket tid og var heldig at begge piger var ledige, så jeg kunne hilse på dem begge. Sofia vil jeg bedømme som en meget smuk (sydlansk?) pige, men en smule distanceret, hvorimod Amanda ikke bare var smuk, men også have den udstråling, der gjorde at det var hende jeg valgte.

Og ja, Amanda er smuk med en usædvanlig lækker krop og nogle underskønne ægte bryster og smal røv, og hun har også noget udstråling og et charmerende væsen. Og alligevel fungerede det ikke helt mellem os. Der skal altid to til tango, men jeg er ikke sikker på, at Amanda virkelig ville det hun ellers så fint gav udtryk for. Så det blev til en gang middelmådig sex, et enkelt tantekys og et sikkert velment, men ikke overbevisende fransk fra hende. En lidt hurtig og fremprovokeret udløsning i en doggy, og til Amandas respekt tid til at blive liggende og småsnakke lidt bagefter. Men helt godt var det altså ikke.

Hertil kom sikkert også en frustration over at skulle slippe 1.200 kr for en halv time, være udsat for en ekstremt ringe madras, og så sammenligne med en tilsvarende halv time hos fx Anna hos de polske piger, hvor der grådigt gives dybe og lange tungekys og et så lækkert ægte fransk med følelse og nærvær til bare 2/3 af prisen.

Om jeg holder øje med , hvornår de polske piger er tilbage? Det kan I tro! Om jeg kommer tilbage til SexyClub? Næppe, lige med det samme!

/Natskygge

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning, jeg har nu prøvet Sofia hun er pære dansk selvom hun er meget solbrændt :-) super sød men ikke så erfaren.

 

Jeg er enig med dig i at 1200 for en halv time er for meget og jeg kommer derfor ikke der igen selvom der er søde piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du sikker på Sofia er dansk? Hende jeg mødte virkede klart som om hun kun talte engelsk (udover sit modersmål, som jeg ikke kender). Jeg har set en anden tråd, hvor en Sofia hos SC sættes lig en Coco hos Cassio, men da der her var tale om et bekræftet sammenfald af vagter kan den Sofia jeg mødte ikke være den samme som er Coco hos Cassio?

/Natskygge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg talte dansk med hende unden nogen som helst accent :-) så ja er 100% på at hun er dansk og super sød. Kender ikke Coco (endnu :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandag aften så det ud som om de polske piger i Sydhavnen holdt en pause, så min vej faldt forbi Gladsaxe, hvor både Amanda og Sofia var på vagt. Et telefonopkald bekræftede formodningen om, at begge piger talte engelsk (kun Amandas profil fortæller dette), men billederne var fristende og lysten stor, så jeg kørte forbi, selvom jeg egentlig ikke bryder mig meget om stedets beliggenhed eller faciliteter.

Havde ikke booket tid og var heldig at begge piger var ledige, så jeg kunne hilse på dem begge. Sofia vil jeg bedømme som en meget smuk (sydlansk?) pige, men en smule distanceret, hvorimod Amanda ikke bare var smuk, men også have den udstråling, der gjorde at det var hende jeg valgte.

Og ja, Amanda er smuk med en usædvanlig lækker krop og nogle underskønne ægte bryster og smal røv, og hun har også noget udstråling og et charmerende væsen. Og alligevel fungerede det ikke helt mellem os. Der skal altid to til tango, men jeg er ikke sikker på, at Amanda virkelig ville det hun ellers så fint gav udtryk for. Så det blev til en gang middelmådig sex, et enkelt tantekys og et sikkert velment, men ikke overbevisende fransk fra hende. En lidt hurtig og fremprovokeret udløsning i en doggy, og til Amandas respekt tid til at blive liggende og småsnakke lidt bagefter. Men helt godt var det altså ikke.

Hertil kom sikkert også en frustration over at skulle slippe 1.200 kr for en halv time, være udsat for en ekstremt ringe madras, og så sammenligne med en tilsvarende halv time hos fx Anna hos de polske piger, hvor der grådigt gives dybe og lange tungekys og et så lækkert ægte fransk med følelse og nærvær til bare 2/3 af prisen.

Om jeg holder øje med , hvornår de polske piger er tilbage? Det kan I tro! Om jeg kommer tilbage til SexyClub? Næppe, lige med det samme!

/Natskygge

 

 

tak for anmeldelsen

 

jeg har haft en meget lignende oplevelse med Amanda: Distanceret og somom hun ikke rigtig gider. (Jeg synes selv jeg plejer at være en gentelman, velsoigneret og normal udseende) men hvem ved om det er kemi eller hendes normal indstilling til "faget" ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...