Hop til indhold

rokhøj 4 i lystrup.

Featured Replies

Skrevet

har fundet rokhøj 4 på google, men det viste hus ser ikke ud til at være et bordel.

ser ud til at være et firma med noget 'el-teknik'.

nogen der har været der?

Skrevet

Det er det. Der er flere indgange, skriv til hende og bed om at få anvist indgang, og så er jeg meget nysgerrig om det er ægte billeder hun har 

på krak er der 4 forskellige på adressen, bla MMS. Som har bordellets mobilnummer

Skrevet

Det er længe siden jeg har været der, men sidst var indgangen på venstre side af bygningen. Der var rækværk ned langs siden og det skærmede for indgangen.

Skrevet

Var forbi for nylig og ja du skal hen ad gangen til venstre for huset. Men tror du er nødt til at ringe til pigen, det måtte jeg, for at få hende til at lukke op, selv om jeg havde ringet i forvejen. Men ok det var også midt om natten.

Det er vist en anden pige der er på nu, men hende jeg besøgte var efter min bedste overbevisning pigen på billederne - til gengæld skulle der lægges moms og afgifter til alderen ;)

Men ros skal hun have for selv om det var midt om natten og hun vist var blevet vækket af mit opkald, var der ingen brok over der blev gået til den - nærmere tvertimod :)

Men tror som sagt det er en anden pige nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.