Hop til indhold
lidenskabogvarme

Ajourføring af billeder i annoncer

Recommended Posts

Jeg har lige haft en rigtig ØV-oplevelse.

 

Jeg har haft skrevet lidt med en GP, som jeg længe har haft lyst til at møde.

Sidste uge aftalte vi en tid – i dag - og jeg havde virkelig glædet mig til mødet.

 

Hun beskriver sig selv som buttet, hvilket hendes billeder også klart viser. Lækkert erotisk afrundet og iført sofistikeret lingeri og matchende make-up.

 

For mig er der en meget skarp linje mellem sexet buttet og …..(hvad man nu vil kalde det.)  Det første tænder mig, og det andet tænder mig helt af.

 

Da jeg forventningsfuldt ankom og hun åbnede døren forstod jeg, at hendes billeder ikke var ajour. De var taget for en 10-15 kg siden, der var intet sofistikeret lingeri eller tilhørende make-up og jeg kunne mærke mine hormoner gå i hi eller måske rettere koma. Jeg overvejede et kort øjeblik om jeg skulle lade høfligheden vinde og se om jeg kunne få vækket bare et par løbske hormoner. Men min realitetssans fortalte mig, at jeg er godt forbi den alder, hvor jeg kan blive kampdygtig sammen med en pige, der ikke tiltaler mig. Derudover ville prisen for vores møde (en time) ende på godt 2000 kr, hvilket er over min så-lad-gå-da-grænse.

 

Så jeg måtte fortælle hende, at jeg virkelig beklagede, men hun var slet ikke hvad jeg havde forventet, så jeg ville egentlig helst gå igen.

 

Virkelig øv-situation fordi pigen var virkelig sød og jeg er helt overbevist om, at hun ikke er klar over, at hendes reklame ikke er retvisende. Så hun lukkede mig ud med et træt, såret og lettere irriteret ansigtsudtryk. Det gjorde mig virkelig ondt for hende og følte mig som en rigtig stud.

 

Da jeg er helt overbevist om, at hun på ingen måde forsøger at lave falsk reklame, vil jeg tillade mig at holde hendes navn for mig selv – og det kan jo også være mig, der har lidt for hårfine grænser på det område.

 

Min pointe med at skrive dette indlæg er derfor at foreslå GP’erne at kaste et blik på billederne i deres annoncer et par gange om året og have en ærlig diskussion med sig selv om billederne stadig er nogenlunde retvisende, og hvis nødvendigt skifte dem ud med nogen tidssvarende – både for deres skyld og vores.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke fordi jeg ikke vil dele gode og dårlige oplevelser med "brødrende" herinde. Her er der blot tale om én af de dårlige oplevelser, hvor fejlen (hvis der er tale om sådan en) ligeså godt kan ligge hos mig - f.eks. at jeg har for skarpe grænser. Derfor synes jeg ikke det vil være fair at "hænge pigen ud" for det er meget tænkeligt at netop det, der tændte mig af, ville tænde andre. Og hun gør også meget tydeligt opmærksom på i sine annoncer at hun er buttet. En god fotograf, godt Photo-shop-arbejde, nogle lidt ældre billeder har så gjort, at hun for mig bevægede sig fra "nej-tak-kategorien" til lækkert afrundet. Men ingen af tingene er i sig selv så markante at det på nogen måde kan kaldes bevidst fejloplysning. Blot en afvigelse, der uheldigvis lå lige i den grå grænse-zone.

Så mit indlæg er nok mest ment som et lille indspark til overvejelse hos glædespigerne.

Jeg mener at huske, at Bly på et tidspunkt skiftede billeder, der viste hende i en lidt mere afrundet udgave. Hvilket er en af de (mange) ting jeg respekterer hende for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Opdaterede billeder er altid gode.. Jeg får ikke taget billeder så ofte måske et par gange om året, men jeg tager selv nye billeder stortset hver uge, til annoncer og sådan noget.
Dem tager jeg bare selv m. mobilen, evt m. selvudløser, det er et godt alternativ til de piger, der ikke lige har overskud, til at skulle forbi en pro fotograf hele tiden..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Lidenskabogvarme:smile:

Et meget prisværdigt skriv fra dig, og af flere årsager:

- du beskriver jo ikke mødet med hende i negative modbydelige ord - men med meget udgangspunkt, i din egen andel, af dine forlods forventninger til hendes fremtoning :wub:

- jeg synes også det viser meget om din empati, at du er parat til at overskride din egen grænse for ikke at såre hende - en betænksom gjort tanke fra din side;-)

Hvis nogen er i tvivl: empati = evnen til at komme over på modpartens "banehalvdel" og forstå deres følelser!!  - - undertiden en sjælden egenskab herinde i anmeldelserne.

Jeg håber hun læser dit indlæg. 

Som dig foretrækker jeg også kvinder der er lidt bløde = erotisk buttet - sådan med nogle kg for meget. I min verden "spiser rigtige piger 2 x dessert" - så der bliver efterladt noget dejligt blødt rundt omkring de rigtige steder  "and more to love!  - et ordsprog fra England  -  Om det så vitterlig også forholder sig sådan, at nogle ekstra kg også giver et ekstra boost af østrogen ved jeg ikke? - hvis tilfældet så synes jeg det er skønt:wub:

- -  så piger - skam jer ikke over et par kilo for meget:wub: -  der er også mænd til jer;-)

Mange hilsner 

Nyder livet - - -  og bløde piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdaterede billeder er altid gode.. Jeg får ikke taget billeder så ofte måske et par gange om året, men jeg tager selv nye billeder stortset hver uge, til annoncer og sådan noget.
Dem tager jeg bare selv m. mobilen, evt m. selvudløser, det er et godt alternativ til de piger, der ikke lige har overskud, til at skulle forbi en pro fotograf hele tiden..

 

Der er virkelig heller ikke grund til dyre, professionelle billeder hos fotografen. Oftest er det nævnt som et turn-off i annoncerne og grund til mistillid.

Autentiske billeder med selvudløseren eller mobilen er meget bedre og mere tillidsvækkende. Og så et de ganske gratis. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...