Hop til indhold

Gammel Viborgvej 28, Hvam

Featured Replies

Skrevet

Hejsa! Har aldrig haft et godt besøg de gange jeg har været der!

I Viborg har jeg dog besøgt en pige der kaldte sig Penelope og brugte de samme billeder, det er ikke så længe siden så tror chancen er stor for at det kunne være den samme! 

Billederne er i så fald falske, men du vil blive mødt af en hammer flot pige med lange ben og store bryster! Da jeg var sammen med hende var hun enormt sød og charmerende! 

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu virker linket ikke, men jeg har faktisk været der 3 gange og 2 af gangene har billederne været ægte. Var der før jul hvor der var en mørk pige fra Spanien der kaldte sig Shanel. Rigtig flot kvinde med gode bryster. Hun sagde de var falske men stadig flotte. Købte fransk og dansk. Fik en god service og gik glad derfra. Nogle gange skifter de pigerne hurtigt ud tror jeg og så kan man møde andre end dem på billedet, men ikke alle oplevelser dernede er dårlig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.