Hop til indhold

Recommended Posts

hej har bestem mig for at tage 14 dage til pattaya for aller første gang her sidst i august starten af september

Og tænkte så om nogen ved om det er muligt at få fat på en pige som kan være en slags rejseledsager.

altså ikke bare sex men få hende med ud til nogle af seværdighederne.

og selvfølgelig må der gerne være noget sex om aftenen hjemme på hotellet.

 

mvh

allan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er det muligt :)

Jeg vil anbefale at du venter til du kommer derned, og så finder du en du har god kemi med, og så spørger du om hun har lyst til det.

Der skal muligvis forhandles lidt omkring langtids barfine med baren og lidt med pigen, men jeg er sikker på i kan blive enige.

Husk nu anbefalingen: Find en du har god kemi med, ellers bliver det hurtigt kedeligt.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak for svarene

det vil jeg prøve at undersøge når jeg kommer derned.

Der er to ting i denne tråd, som du skal være opmærksom på. Dting sites var OK da de begyndte, men nu er det i de fleste tilfælde bare endnu et flæskemarked. Og vi du satser på en ganske almindelig barpige, handler det som penge. Hun er på arbejde, midt i en lavsæson, så hun og hendes bar er til at forhandle med. Hvis hun ikke, som man jo gør i Thailand, bare stikker en hvid løgn. 

Du skal ikke regne med, at pigen ved særligt meget om Thailand, om steder at tage hen, osv. Hvis du tjekker Internettet i 10 minutter, vil du vide 100 gange mere om hendes land, og dine ønsker, end hun gør.

Sådan er det bare.:grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil helt klart anbefale dig at finde pigen live dernede. Det er 1000 gange bedre for så ser du også om I har den kemi der skal til. Barpigerne i Soi 6, 7 og 8 vil være helt vilde for at være din guide og løsne trykket for dig, 

Der er ingen bedre guides at få end pigerne. De kan vise dig alt hvad byen har at tilbyde og ved hvordan man kommer rundt billigst og bedst. Her taler fra min og andres erfaringer.

Mit råd ville være at tage ned på Soi 6 og besøge steder som O bar / Perry Bar (Sød thaipige ved navn Perry ejer stedet sammen med sine søstre). Sexy in the City (tal med AJ). Horny Bar (tal med Nestor). Pussyclub (tal med Michael). Ruby club (tal med Bijan). Nightwish (tal med Vag). Nu har jeg givet dig navnene på ejerne og/eller managers I de barer, men du kan selvfølgelig også bare gå direkte til pigerne på stederne. Hvis du vil vide hvem der er bedst til dit formål så bare spørg ejerne/managers.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil helt klart anbefale dig at finde pigen live dernede. Det er 1000 gange bedre for så ser du også om I har den kemi der skal til. Barpigerne i Soi 6, 7 og 8 vil være helt vilde for at være din guide og løsne trykket for dig,

Der er ingen bedre guides at få end pigerne. De kan vise dig alt hvad byen har at tilbyde og ved hvordan man kommer rundt billigst og bedst. Her taler fra min og andres erfaringer.

Mit råd ville være at tage ned på Soi 6 og besøge steder som O bar / Perry Bar (Sød thaipige ved navn Perry ejer stedet sammen med sine søstre). Sexy in the City (tal med AJ). Horny Bar (tal med Nestor). Pussyclub (tal med Michael). Ruby club (tal med Bijan). Nightwish (tal med Vag). Nu har jeg givet dig navnene på ejerne og/eller managers I de barer, men du kan selvfølgelig også bare gå direkte til pigerne på stederne. Hvis du vil vide hvem der er bedst til dit formål så bare spørg ejerne/managers.

God tur.

mange tak skal du have, det vil jeg prøve når jeg kommer der ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...