Hop til indhold

Spontan tur til Pattaya/BKK.

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre. Man bliver sgu så lun i trussen af, at læse Jeres beretninger og erfaringer fra klodens frækkeste forlystelsespark. Det er også ved at være nogle måneder siden min rejsekammerat og jeg var i Thailand sidst, så i dag blev der bestilt flybilletter med afgang fra København næste lørdag d. 26. juli.

I uge 31 er vi i Pattaya og uge 32 er vi i BKK. Hvis der er nogle brødre der har lyst til at stikke hovedet sammen et af stederne, så er vi friske på nogle sjove timer sammen. Da vi var afsted i februar, mødtes vi med en bror og havde et par forrygende dage sammen i Pattaya. Vi fik besøgt rigtig mange go go steder i Walking Street og LK Metro. Desuden blev der også besøgt en del beerbarer. Vi er i begge starten af 40'erne og er ikke til LB'er osv, men har snart ret meget erfaring efter en del ture til Thailand. Så skulle du være nybegynder i Thailand, så kender vi en del gode steder og viser dem gerne. Er du erfaren, så kan du måske lære os lidt nye tricks.

Smid mig en PB hvis du er Thailand her i sommerferien i uge 31/32.

Er der i øvrigt nogle der har gode erfaringer med hoteller i prisklassen 250-350 kr pr. Nat i Pattaya Central? Vi har kig på enten Ozo eller Tim Boutique ved Second Road.

Mange hilsner Soulman69

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.