Hop til indhold
denunge

Body to body Skelhøje

Recommended Posts

Så blev det tid til et besøg her. Har tidligere været på besøg på det gamle sted i Rødding, som ikke var nogen succes, så var spændt på hvordan det nu var her det nye sted.

Lokalerne så 1000 gange bedre ud end det gamle udhus - men det viste sig at pigen var den samme, så kvaliteten af massagen og body to body var ligeså mangelfuld/kedelig.

Hun snakker godt dansk, men er ikke decideret nogen vild tiger eller specielt flirtende.

Massagen er bare noget olieplaskeri og body to body er da ok, men heller ikke noget prangende.

600kr for hj og 800kr for fuld pakke.

Gentagelsesfare - nej tak.

Eneste grund til at jeg "vendte tilbage" var for at se om der var kommet en ny pige - og det var der ikke. Så det var det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med dig, besøgte hende for første gang onsdag i sidste uge, taler godt dansk, men taler meget,. massage ikke noget at skriv om, body2body, kan gå, men heller ikke prangende.

600 kr. fo body2body med hj,, man skal bestemme sig fra start hvad man vil have, og kan ikke ændre undervejs, da betaling sker forud.

Må godt røre, men ikke stikke fingre ind i skeden, hendes undskyldning er at man kan komme til at kradse, helt ok.

Derfor ikke nogen sindsoprivende oplevelse.

Ærgerligt for pigen er ellers vældig sød, og har en pæn krop.

massage   5

pigen         8

afslutning  6

Gentagelsesrisiko absolut nej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange i Rødding, hvor jeg dog fra start har valgt ½ time til kr. 1000,-, så jeg selv kan være medbestemmende om hvad, hvor og hvordan tingene skal foregå  - og jeg har absolut ikke haft noget at klage over. Især er det dejligt at hun i modsætning til de fleste thaipiger, snakker rigtig godt dansk, så hun forstår hvad man siger og man også kan få en meningsfuld samtale med hende. At hun så er rigtig sød og køn med en flot krop trækker kun op - planlægger faktisk at besøge hende i Skelhøje ved lejlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 planlægger faktisk at besøge hende i Skelhøje ved lejlighed :)

Fik så endelig lejlighed til at besøge Bee igen på hendes nye sted, som hun har haft travlt med at gøre rent og shine op, hun har bla. fået sat stakit op og selv malet det, så man nu kan parkere og ringe på rimelig diskret. Jeg har tidligere besøgt stedet, hvor der også tidligere har været bordel med lidt skiftende besætning, døgnåbent og dunkel belysning. Bee har dog ikke døgnåbent og åbner lidt senere i weekenderne.

Hun blev lidt overrasket over at det var mig, der havde SMSet til hende og aftalt en tid, du hun ikke havde gemt mit telefonnummer, men genkendte mig straks og spurgte hvorfor jeg ikke havde besøgt hende i lang tid. Da jeg svarede at jeg ikke havde haft tid, sagde hun at jeg ikke behøvede lyve og godt var klar over vi besøger andre piger ;-)

Bee har fået indrettet et massagerum i kælderen og det er meningen at indgangen hertil skal være i tilbygningen bag huset, så det bliver endnu mere diskret og gæsterne ikke behøver komme igennem hendes private bolig.

Ellers var det dejlig at se hende og mærke hendes smækre krop igen - og ikke mindst at ligge i arm og hyggesnakke lidt bag efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...