Hop til indhold
Kongemægleren82

Blondine Zine - Den dejligste, nærværende og vildeste frækkert

Recommended Posts

Har taget tilløb til det længe - Min første anmeldelse. Det skulle jo gerne være noget særligt at fortælle om, når nu det er den første. Bær over med mig hvis der er noget i synes der mangler. Det er en udfordring i selv at prøve at skrive om en så fantastisk oplevelse. Men må tilstå at Zine i den grad har gjort indtryk og brændt sig fast på nethinden. Faktisk så meget, at det ofte sker at tankerne glider tilbage på hende - Kan være lidt en udfordring når man sidder med nogle kunder.

jeg er stor tilhænger af sprøjteorgasme, synes det er pivfrækt. Og så er der også en selvtilfredstillelse i at pigen ligger og vrider siger i den vildeste sprøjteorgasme, og næsten tigger om en pause. Er jo ikke så nem at fake, og så ved man at man har gjort det okay. Derfor har jeg gennem noget tid kigget efter nogle som havde det på menuen, men desværre blevet skuffet hver gang. Det har ikke været helt rigtig. De har godt nok sprøjtet, men den sidste gnist har måske manglet. 

Så kom dagen hvor jeg fik øje på Zine, uden at overveje tid og sted, skrev jeg til hende med det samme. Og gennem et stykke tid skrev vi lidt sammen og fik mærket hinanden af. På det tidspunkt kunne man finde hende både i Vojens og haderup, hvilket er langt fra mig. 

Jeg fik dog arrangeret det, så det kunne passe at besøge hende, som den sidste gæst den dag. Kan ikke helt huske tiden, men mellem 1,5 o2 timer. Da dagen endelig kom, var jeg både hamrende spændt, nervøs og skeptisk. Men i det Zine trådte ind af døren forsvandt al skepsis. I min optik er hun møghamrende lækker og charmerende. Hun er utrolig nem at snakke med og nærværende, så jeg følte mig hjemme i løbet af få min. Vi snakker lidt om det, og jeg får så vist et toilet hvor jeg lige kan friske mig op efter turen. Tilbage til zine, og vi begynder med det samme at kysse og kæle. Hun servicere min stive stolthed, og jeg begynder at slikke og lege med hende. Tænker at jeg kan lige så godt finde ud af om hun kan sprøjte. Kan mærke hun bliver mere og mere liderlig, og der kommer små kommandoer om at blive ved i mellem hendes stønnen med min pik i munden. Og kort efter kommer hun i den vildeste sprøjteorgasme, som ikke bare var et lille sprøjt, men derimod en længerevarende orgasme hvor hun fik gjort det hele en smule fugtigt. Jeg smiler til hende og er godt tilfreds. Zine har dog ikke fået nok, så vi danser lidt rundt og ender i en 69, hvilket også ender med at hun kommer, og får en hamrende våd sprøjteorgasme mens jeg ligger og slikker hende, og så går den ikke længere, i et brøl bliver kanonen skudt af. Efter vi har ligget og sundet os lidt, hygget og nusset, gør hun mig lidt bestemt opmærksom på at hun skal have mere pik. Så det måtte hun jo have. Uden at det skal blive alt for detaljeret og saftigt, er det utrolig svært at beskrive med ord - hun skal opleves. Ingen før og ingen efter har været i nærheden af hende.

hun er uden sammenligning den vildeste, mest charmerende, frækkeste lille sag. Og samtidig er hun helt nede på jorden og nærværende. Ja, jeg kan jo blive ved. Men er bedre selv at opleve hende. 

Zine: Håber du synes om min anmeldelse. Og du ved jeg glæder mig til vi ses igen.

For god ordens skyld skal det nævnes at Zine ikke længere er at finde i Haderup, men nu kun i Vojens.

Link til hende:

http://vojensdream.dk/pigerne/zine/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Mange tak skal du have dejligt du nød det ligeså meget som mig. Glæder mig til vi skal ses igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nød det lige så meget - Der findes ikke en målestok som ville kunne måle min nydelse med dig. Var en fantastisk aften, og en perfekt afslutning på et langt og tamt firmaarrangement..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ultimative begivenhed.. Jeg har sådan de sidste dage tænkt over den ultimative nydelse og oplevelse. Jer drenge som tænder på sprøjteorgasme - Prøv at forstil jer at være centrum i et sprøjtemekka mellem blondine Zine og sexede Sally ;-) Shit mand, så bliver det ikke frækkere. Det ville være en drengedrøm som i den grad gik i opfyldelse..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Inspireret af kongemægleren82 og hans anmeldelse af Blondine Zine, skrev jeg en mail til den skønne. På trods af min lettere fremskredne alder, havde jeg til dato ikke oplevet en sprøjteorgasme hos en kvinde. Jeg besluttede mig for at det skulle prøves af og skrev helt tydeligt til Zine om mine forventninger hertil. Zine var hurtig til at skrive tilbage og var helt med på at indfri mine ønsker. Det var en dejlig og ligefrem kommunikation, vi indledningsvis havde. Aftalen kom i stand og jeg troppede op på det aftalte tidspunkt.

Efter at være blevet taget imod af telefondamen, fik jeg lov til at vente i venteværelset, da Zine vist ikke var helt klar endnu.

Efter et kvarters tid, blev jeg vist ind i sexhulen, som jeg nærmest vil betegne det store lokale. Her var alverdens hjælpemidler, så selv de mest bizarre ønsker så ud til at kunne imødekommes her ;-)  Lidt efter kom Zine ind og med det samme kunne jeg fornemme, at det ville blive et godt besøg. Zine er meget nede på jorden og rigtig nem at tale med og har et dejligt glimt i øjet. Vi fik aftalt det praktiske og den deraf følgende betaling. Under hele denne del, havde vi siddet i sofaen eller stået i rummet og sådan lidt utålmodigt pillet ved hinanden. Zine har en krop, som skriger på at blive pillet ved og hun virker til at kunne lide det. Zine er lidt til den store side, men ikke kvabset. I min optik er der to forskellige måder at være en stor pige på. Der er den kvabsede lidt dvaske at se på og så er der den mere seksuelt buttede - og efter min opfattelse hører Zine helt sikker til den sidste kategori, så selv om hun er i god foderstand :mrgreen:, så bærer hun sin vægt med utrolig charme og ynde 8-)  Efter at have gejlet hinanden op, gik vi til den store seng og Zine kravlede op og jeg havde det herligste udsyn til en af de lækreste røve jeg har set og ikke nok med at røven strittede dejligt indbydende, så var der frit syn til hendes lækre fisse. Jeg bad hende om at bakke lidt, så jeg kunne knæle ned bag hende og kysse og slikke hendes dejlige røv og fisse - hun kom med små klynke lyde, når tungen kom ind i stjernen. Herefter fortsatte vi i sengen med at udforske hinandens kroppe og der blev slikket overalt. Inden vi kom til sprøjteorgasmen, fik jeg også lige en tur med hende i doggy style, hvorefter hun instruerede mig i hvordan hun ville have det for at få sprøjteorgasme. Efter kort tid med denne behandling af mine fingre og hendes egne - alt imens hun havde min stive pik i munden - kom så øjeblikket, hvor det hele blev meget vådt. En lækker oplevelse og en ganske god fornemmelse af at have været med til at tilfredsstille Zine. Rent mentalt, gav det et godt boost af ens selvtillid. Ikke at den i forvejen er en af verdens mindste, men alligevel en rigtig god følelse af tilfredshed ;-)  Besøget blev sluttet af med at Zine gav mig en heftig suttetur og HJ, så jeg til sidst sprøjtede ud over hendes store dejlige bryster ;-)

Jeg er ellers mest til Thaipiger eller de mørke, men kan kun sige, at denne oplevelse med Zine var en af de bedre og jeg kan helt klart anbefale hende her på EG. Stedet er forholdsvis diskret beliggende i et industrikvarter.

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...