Hop til indhold

Recommended Posts

Guest stump

Mange tak for dit oplysende svar. 

Hobbes- lad det endelig blive mellem os: En meget stor del af thai massage klinikkerne verden over, fra Hong Kong over Hua Hin, til Helsingør, er kamuflerede bordeller. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den er jeg helt med på. Men i "gamle dage" var det bordeller hvor alle begge parter var klar over hvorfor kunden kom der. Nu er det jo en blanding af bordeller og massageklinikker. Måske det bare er mig der er gammeldags. Men jeg savner sgu de mange bordeller med thaipiger fra den tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den er jeg helt med på. Men i "gamle dage" var det bordeller hvor alle begge parter var klar over hvorfor kunden kom der. Nu er det jo en blanding af bordeller og massageklinikker. Måske det bare er mig der er gammeldags. Men jeg savner sgu de mange bordeller med thaipiger fra den tid.

Hvis du nøjes med at gå til de døgnåbne, går du som regel ikke helt forkert i byen, desuden skilter de seriøse massageklinikker ofte med at de ikke tilbyder seksueller ydelser + at personalet kan være iført hvide kitler.

Ellers må du jo studere kortet:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zIXy8el00sPU.kOzMXnwhXN0Q&hl=en_US

Del dette indlæg

Link til indlæg

tåssingegade 2

Silkeborgvej 120

kirkedammen 12 tror jeg i kælderen

viborgvej gl by

venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Findes der ikke flere thaibodeller i Århus? Jeg synes alt her på siden er massageklinikker...

Jeg kan nu godt følge spørgsmålet og synes IKKE det er dumt. Slet ikke. 

Ja, der har været en tendens igennem nogle år her i Århus til at "rene" thai-bordeller har veget for "blandingsbordeller" (AKA thaimassage klinikker). Både specifikt på de samme placeringer og generelt i byen som sådan. 

Gode eksempler på dette er Søndre Ringgade, Langelandsgade og Marius Simonsensvej, der alle gik fra bordeller til thaimassage (og derefter for et par stykkers vedkommende nedenom og hjem...). 

Det kan man så efter smag og behag betragte som "charmerende" (hvis man kan lide pirringen i massagen) eller som "noget rod" (hvis man bedre kan lide skæg for sig og snot for sig).

Men det har været en konstant udvikling i Århus. Ingen tvivl om det.

tåssingegade 2

Silkeborgvej 120

kirkedammen 12 tror jeg i kælderen

viborgvej gl by

venligst 8000

Jeps....Tåsingegade ser ud til at være gået delvist thai nu, jf. andre tråde :-)

Har aldrig været på Viborgvej. Er det ikke "blandingsmisbrug" massage/bordel igen igen?!

Silkeborgvej 120  - skal jeg have set på.

Redigeret af Ratanaa-san

Del dette indlæg

Link til indlæg

Viborgvej er jeg ikke sikker på mere de har lige flyttet lokale.

men for få år tilbage var det rent bordel med døgnvagt.

silkeborgvej har fået lidt massage ind over men der er menukort

venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Viborgvej er jeg ikke sikker på mere de har lige flyttet lokale.

men for få år tilbage var det rent bordel med døgnvagt.

silkeborgvej har fået lidt massage ind over men der er menukort

venligst 8000

Nogen du kan anbefale som har en historik med gode BJ???

eller hele pakken?

Redigeret af Rhûn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...