Hop til indhold
frakbandit

Let's relax Kolding

Recommended Posts

Hej, så fik jeg prøvet denne her butik.

Havde bestilt 1 time thai (alm)

Der blev "nusset" rundt på kroppen, ingen pirring eller noget.

Efter 15 min vende rundt på ryggen, hvorefter pigen forsvandt 5 min til andet lokale.

Efter 15 min kløen på forsiden stoppede hun op og spurgte om HJ (virkede meget kold og uengageret) takkede pænt nej, havde bestilt massagen (markedsføring af butik som seriøst massagested)

Efter mit nej, fortsatte hun MEGET kort med lidt hovedbunds nusseri, hvorefter massage var færdig.

 

letteret overrasket stod jeg på gaden 40-45 min efter jeg var kommet ind, med en svag massage, underlig oplevelse og klart overbetaling for en nærmest ikke eksisterende massage.

 

Kommer nok desværre ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var Fon må du have ramt en meget uheldig dag, der er mange gode anmelderser tidligere fra Sabai, Chaba og Leela i Vejle-

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var Fon må du have ramt en meget uheldig dag, der er mange gode anmelderser tidligere fra Sabai, Chaba og Leela i Vejle-

 

 

Hvis jeg får en dårlig eller ligegyldig behandling, uanset hvilken butik/virksomhed jeg bruger, kan nok så mange gode anmeldelser ikke opveje det.

Hvad hjælper det at min nabo, der anbefalede en VVSer, siger at hans vaskemaskine virkede fint efter at pågældende VVS mand havde lavet den, når min pøsede vand ud på gulvet efter at jeg havde haft besøg af ham? Kan naboen  undskylde manden med, at han måske har haft en dårlig dag?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kan naboen  undskylde manden med, at han måske har haft en dårlig dag?

 

ja da. Ingen kan yde 100% 24/7. 

Vi taler om mennesker- ikke maskiner;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, bliver lidt forvirret... Er der to piger, der hedder Fon eller er der en der blander de to adresser sammen?

 

Var hos Anns massage og wellness i dag.

Fon hed pigen. 

F - feminin

F - fræk

F - fantastisk 

Tusind tak til Professoren

Men

Allermest tak til Fon☺

Hamder78 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ha ha ha ha lige så snart der er en som ikke er tilfreds, så vælter det med tilfredse kunder, hvad hjælper det den som ikke føler sig masseret ordentligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt du er utilfreds frakbandit, jeg ville sikkert heller ikke komme igen hvis det var sådan første gang, men jeg kan ikke forstå hvorfor Stenborgs vvs mand skal

indblandes, jeg selv foretrækker en Thaipige.

Nu ved jeg ikke om det var Fon, men ville bare gøre opmærksom på at det efter mit vidende ikke er normalt med sådan en behandling.

Jeg har gennem årene fået mange behandlinger af Fon (dog ikke sidste årstid) en enkelt på middel niveau og alle andre gange har været tæt på toppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...