Hop til indhold

Recommended Posts

Lavede i dag en aftale med en ny profil på SD

Aftalen var at vi mødtes lidt uden for Nykøbing Falster for sammen at gå ind i skoven og tage en tur.

Jeg kører dertil og så skal jeg lige pludselig køre tættere på skoven. Det gør jeg og kører ned til en lille parkeringsplads. Så ville hun dirigere mig på gåben ind i skoven til en stille plet hvor det skulle foregå. Det nægtede jeg selvfølgelig og sagde hun kunne komme ud og hente mig. Det ville hun ikke så jeg skrev bye bye ;)

Jeg kørte hjemad lidt skuffet, jeg havde jo kørt helt fra København, men tænkte at den her var helt gal. Så skrev hun igen efter 10 min, at vi kunne mødes ved bilen bare et andet sted. Jeg var blevet nysgerrig og er ikke så bange af mig så jeg vendte om og blev dirigeret ned til en øde beliggende skydebane. Jeg holdt ind på vej derned, men hun ville have mig helt ned for enden hvor hun ventede. Jeg kørte langsomt derned med alle alarmklokker tændt og ganske rigtigt lige pludselig kom der tre maskerede mænd løbene ned mod bilen den ene kom springene ud bagved og kastede et bord ud på grusvejen bag mig for at spærre vejen. Jeg satte så bilen i bakgear og bakkede ned mod klovnen der stod ved siden af bordet og havde han ikke sprunget til side var han blevet smadret jeg kørte med fuld skrue og min bil er hurtig.

Så jeg slap fra dem og de tog flugten til fods hen over en mark. En ganske hidsig oplevelse, men det hele endte med jeg lavede en aftale med to søde piger fra SD som jeg har været ude og spise med hele aftenen dog ingen sex før næste gang, da jeg skulle hjem til konen he he

Hele denne lange smøre for at advare om i skal passe på med aftaler i skovene omkring Nykøbing Falster :)

Profilen blev slettet kort efter og jeg kan ved gud ikke huske hvad navnet var :)

Redigeret af Ledvogter
Nu fik vi profilnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lavede i dag en aftale med en ny profil på SD

Aftalen var at vi mødtes lidt uden for Nykøbing Falster for sammen at gå ind i skoven og tage en tur.

Jeg kører dertil og så skal jeg lige pludselig køre tættere på skoven. Det gør jeg og kører ned til en lille parkeringsplads. Så ville hun dirigere mig på gåben ind i skoven til en stille plet hvor det skulle foregå. Det nægtede jeg selvfølgelig og sagde hun kunne komme ud og hente mig. Det ville hun ikke så jeg skrev bye bye ;)

Jeg kørte hjemad lidt skuffet, jeg havde jo kørt helt fra København, men tænkte at den her var helt gal. Så skrev hun igen efter 10 min, at vi kunne mødes ved bilen bare et andet sted. Jeg var blevet nysgerrig og er ikke så bange af mig så jeg vendte om og blev dirigeret ned til en øde beliggende skydebane. Jeg holdt ind på vej derned, men hun ville have mig helt ned for enden hvor hun ventede. Jeg kørte langsomt derned med alle alarmklokker tændt og ganske rigtigt lige pludselig kom der tre maskerede mænd løbene ned mod bilen den ene kom springene ud bagved og kastede et bord ud på grusvejen bag mig for at spærre vejen. Jeg satte så bilen i bakgear og bakkede ned mod klovnen der stod ved siden af bordet og havde han ikke sprunget til side var han blevet smadret jeg kørte med fuld skrue og min bil er hurtig.

Så jeg slap fra dem og de tog flugten til fods hen over en mark. En ganske hidsig oplevelse, men det hele endte med jeg lavede en aftale med to søde piger fra SD som jeg har været ude og spise med hele aftenen dog ingen sex før næste gang, da jeg skulle hjem til konen he he

Hele denne lange smøre for at advare om i skal passe på med aftaler i skovene omkring Nykøbing Falster :)

Profilen blev slettet kort efter og jeg kan ved gud ikke huske hvad navnet var :)

lyder lidt af la pure opspind sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder lidt af la pure opspind sorry

Fint med mig du tror det, jeg er ret ligeglad :)

Ment som en advarsel og så kan dem der har lyst tro på det, og dem der ikke gør lader bare vær med det :)

Da jeg startede herinde troede folk heller ikke på jeg knaldede SB pigerne uden kondom, men det er vist blevet verificeret flere gange nu at man sagtens kan få det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde i det mindste anmelde din oplevelse til sugardating - så kan de se om det er noget de vil gå videre med. De sidder måske med lidt flere oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har overvejet det, men jeg ved fra Profilnavn ledig sugarbabe tidligere milf at de påstod de ikke kunne finde en slettet profil på en der havde banket hende for alvor :(

Det var så en mand der har betalt for at være derinde så jeg gider ikke engang at prøve...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder i mine ellers skeptiske ører som en troværdig beretning. Må dog sige, at jeg finder det moralsk forkasteligt, at du dyrker ubeskyttet sex med sugarbabes og så åbenbart er gift. Det er at spille russisk roulette ikke kun med dit eget helbred, men også med hendes. Det virker meget afstumpet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde i det mindste anmelde din oplevelse til sugardating - så kan de se om det er noget de vil gå videre med. De sidder måske med lidt flere oplysninger.

De kan jo ikke reagere på noget fra tilfældig bruger. Det eneste der virker er at politianmelde.

Jeg har overvejet det, men jeg ved fra Profilnavn ledig sugarbabe tidligere milf at de påstod de ikke kunne finde en slettet profil på en der havde banket hende for alvor :(

Åbenlys løgn, medmindre de overtræder loven og samtidig er komplet inkompetente. Men selvfølgelig må de ikke udlevere oplysninger til en tilfældig bruger, der kommer med anklager. Politiet er en anden snak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kan jo ikke reagere på noget fra tilfældig bruger. Det eneste der virker er at politianmelde.

Åbenlys løgn, medmindre de overtræder loven og samtidig er komplet inkompetente. Men selvfølgelig må de ikke udlevere oplysninger til en tilfældig bruger, der kommer med anklager. Politiet er en anden snak.

Selvfølgelig kan de reagere - og undersøge hvilket profilnavn mv. brugeren har været i kontakt - og vurdere om det et noget de kan gå dybere ind i. Brugeren er nok ikke så interesseret i at politianmelde, men bare han beskriver hendelsen til Sugardating, gør jo at de kan udsende en advarsel til andre brugere, så de kan tage deres forholdsregler og evt. henlede politiets opmærksomhed på de pågældende, så de evt. kan pågribes.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder i mine ellers skeptiske ører som en troværdig beretning. Må dog sige, at jeg finder det moralsk forkasteligt, at du dyrker ubeskyttet sex med sugarbabes og så åbenbart er gift. Det er at spille russisk roulette ikke kun med dit eget helbred, men også med hendes. Det virker meget afstumpet.

Hvis ellers du kan komme dig over det, har jeg ikke sex med min kone og har ikke haft det i 4 år :)

Hvad jeg gør uden kondom, er kun op til mig og hende jeg gør det med :) At du er herinde og samtidig trækker moral kortet er sgu lidt selvmodsigende i mine ører :)

De kan jo ikke reagere på noget fra tilfældig bruger. Det eneste der virker er at politianmelde.

Åbenlys løgn, medmindre de overtræder loven og samtidig er komplet inkompetente. Men selvfølgelig må de ikke udlevere oplysninger til en tilfældig bruger, der kommer med anklager. Politiet er en anden snak.

Vi er helt enige selvfølgelig lyver de når de siger de ikke kan finde ham. Og en ung, lidt fucked op pige der skylder penge til der forkerte, og derfor roder sig ud i at lave aftaler med de forkerte for at tjene så meget som muligt, ja hun politi anmelder ikke noget som helst...

Jeg selv gør det heller ikke, skal ikke have breve ind af døren fra politiet vedrørende en sag i en skov på Falster :)

Så alt i alt med mindre de overfalder en single der ikke har problemer med at anmelde dem, ja så er det temmelig risikofrit at begå kriminalitet overfor sugardaters!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

profilnavnet står da i de mails du får fra sd, har du også slettet dem?

Ups har jeg slet ikke tænkt på for jeg bruger ikke den mailadresse til noget. Profilnavnet var Sandra4800 :)

Havde jeg  slet ikke tænkt på :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
 Jeg selv gør det heller ikke, skal ikke have breve ind af døren fra politiet vedrørende en sag i en skov på Falster :)

Troede egentlig at al brevkommunikation med det offentlige var blevet digitaliseret nu, hvis man da ikke aktivt har frameldt Digital Post. Men åbenbart ikke al post fra Politiet endnu. http://www.version2.dk/artikel/nu-kommer-boeden-i-e-boks-politiet-tester-digital-post-254176

Nu kommer bøden i e-Boks: Politiet tester Digital Post

De fleste breve fra politiet vil nu ankomme som Digital Post. Hos Vestegnens Politi tester man også digitale vidneindkaldelser.

Af Jesper Stein Sandal  

Onsdag, 17. juni 2015 - 15:25

Fra i dag kommer bødeforlæg og andre breve fra politiet ikke længere i den fysiske postkasse, hvis du er tilmeldt Digital Post. Politiet er nemlig begyndt at udsende de fleste skrivelser digitalt.

Det er dog ikke alt, der lander i e-Boks med Digital Post. Indtil videre kommer eksempelvis vidneindkaldelser stadig med almindelig brevpost i alle politikredse undtagen hos Vestegnens Politi.

Her bliver vidneindkaldelserne som forsøg udsendt via Digital Post.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din stakkel, jeg sad på en vandpibecafe og hørte nogle 16-17 årige drenge snakke om den episode - håber i alle slap uskadt, kender den ene af drengene og tager lige en snak med ham.. Historien er ægte, det er drengestreger der er gået over gevind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...