Hop til indhold
Gæst

Lille frækkert

Recommended Posts

Guest JLN

Er også lidt nysgerrig efter at vide hvad der gemmer sig på den anden side

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge, kan godt forstå i er spændte, det er jeg satme også, hun er jo det perfekte lille  uskyldige dukkebarn... så lille og fin.

Men jeg har en aftale med hende her kl 18 så det skal opleves.... håber hun kan holde til noget ellers bliver det hårdt for hende resten af aftenen...

Smider en post senere og fortæller om det levede op til forventningerne.

Hyg jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge, kan godt forstå i er spændte, det er jeg satme også, hun er jo det perfekte lille  uskyldige dukkebarn... så lille og fin.

Men jeg har en aftale med hende her kl 18 så det skal opleves.... håber hun kan holde til noget ellers bliver det hårdt for hende resten af aftenen...

Smider en post senere og fortæller om det levede op til forventningerne.

Hyg jer

Hun er jo det perfekte lille uskyldige dukkebarn... så lille og fin.

Har tjekket hendes profil og hun minder ganske rigtig i str og vægt et barn.

Undskyld mig men er jeg den eneste der tænker på noget der tanger til noget kriminelt og ækelt.?

Ved godt at vi alle tænder på forskellige typer mennesker og der er jo skønt men der er satme sjældent at i høre at vi kvinder tænder på DRENGE der ligner et barn....så lille og uskyldig.

 

Tak

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er jo det perfekte lille uskyldige dukkebarn... så lille og fin.

Har tjekket hendes profil og hun minder ganske rigtig i str og vægt et barn.

Undskyld mig men er jeg den eneste der tænker på noget der tanger til noget kriminelt og ækelt.?

Ved godt at vi alle tænder på forskellige typer mennesker og der er jo skønt men der er satme sjældent at i høre at vi kvinder tænder på DRENGE der ligner et barn....så lille og uskyldig.

 

Tak

 

 

har en aftale med hende her kl 18 så det skal opleves.... håber hun kan holde til noget ellers bliver det hårdt for hende resten af aftenen...

Han lyder da som en rigtig stand up guy, var det ikke blid sex hun tilbød?

Del dette indlæg


Link til indlæg

har en aftale med hende her kl 18 så det skal opleves.... håber hun kan holde til noget ellers bliver det hårdt for hende resten af aftenen...

Han lyder da som en rigtig stand up guy, var det ikke blid sex hun tilbød?

Undskyld men tror jeg kastede lidt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... håber hun kan holde til noget ellers bliver det hårdt for hende resten af aftenen...

Smider en post senere og fortæller om det levede op til forventningerne.

Nok ikke den heldigste formulering.. men du har vel tænkt dig at være sød og venlig? Er "senere",  iøvrigt ikke ved at være op over?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vor herre bevares, jeg skal da love for at alt man skriver herinde bliver taget bogstaveligt ned til mindste detalje... havde egentlig fornemmelsen af at der var en god tone herinde og folk skrev div. indlæg for at guide hinandenog især prøve på at komme med lidt hjælpende imfo. om hvad man kan forvente af de forskellige annoncører, det er jo ikke altid de taler helt sandt i hverken beskrivelser eller på de billeder som vedhæfter. I stedet bliver man straks sat i bås og halvejs hængt ud som en pædofil... ærgeligt, det får man da ikke lyst til at skrive flere indlæg af.

Men nu kan jeg så også se at det er fede Dorit læs: frodige ida, som der trods alt var den eneste der blev fornærmet over mit lille indlæg, som jeg da også gerne vil indrømme, efter lige at ha læst den igennem igen, kunne misforståes og lyde som den var skrevet af en ækkel gammel børnelokker. det var skam ikke meningen og ej heller tilfældet.

Men jeg vil hver en tid foretrække og tænde mest på en spinkel lille fræk tøs, end jeg ville på en "frodig" halvgammel luder som ligner en der har siddet ved kassen for længe i netto... Sorry Ida, Men vi har ikke alle samme smag, og pris du dig dog lykkelig for det. men bortset fra det var jeg da ikke den eneste som syntes at det så spændene ud, så et eller andet  må vi da ha tilfældes, omkring hvad vi tænder på, så ret meget anderledes, kriminel og til at kaste op over er jeg dog næppe.

Derudover forstår jeg slet ikke din ubønhørlige trang til at blande dig, da mit indlæg overhovedet ikke henvender sig til dig, men det må du jo være for ignorant til at kunne gennemskue, eller også er det måske bare din lille fetisch  at læse alle tråde igennem i håb om at finde noget, som fortjener dine hånlige kommentarer og dårligt stavede indlæg, det er da heldigt du har muligheden for at citere andre, ellers ville der ikke være meget kød på nogle af de utallige svar, du har været så flittig til at dele med os alle. men det gir pludselig mening for mig, nu hvor jeg har læst det du ellers normalt skriver. De alle bærer en negativ undertone så er det vist sagt mildt, så kan sagtens se den røde tråd.nå pjat med dig.

Jeg kan fortælle jer andre, som muligvis bare gerne ville ha en fornemmelse af hvad hun er for en pige, og sige ærligt at jeg var både sød og rar ved hende. Hun levede 100& op til de forventninger jeg havde til hende, hun har en super lækker lille ungpige krop et par små faste bryster og en helt fantastisk lille rund røv og ja det er sgu min type og det skammer jeg sgu ikke over, hvem vil ikke hellere ha en lille fræk sportsvogn fremfor en gammel rusten kassebil.?

Men til sagen, hun er super sød og dejlig at være sammen med og hun gir ikke en indtrykket af at hun har travlt med at komme ud af døren igen i en fart. Hun er ganske ny og helt uerfaren i faget og kan derfor virke en lille smule genert lige i starten, men det kan jo også ha sin charme. men hun glemmer det hurtigt så snart du lægger en hånd om hende og trækker hende ind til dig, hun kysser og kæler som hvis du havde hevet hende med hjem fra byen, gir en rigtig lækker gang superfransk og er det virker som om hun er glad for det hun laver, hun bliver nemt våd og er virkelig lækker at dyrke sex med, man skal dog ikke være alt for hård ved hende, ikke at hun ikke kan tage et par dybe stød men da hun jo ikke er ret stor, har hun også en lillebitte stram fisse som ikke rummer alting.

Men fra mit synspunkt, en helt igennem dejlig og naturlig pige, som både gir dig lækker sex og samtidig er til at snakke med og hyggelig atvære i selskab med.Jeg havde bestilt hende 1,5 time og jeg vil gætte på at jeg kun knaldede med hende i ca. en halv time og at vi faktisk bare snakkede og hyggede os sammen resten af tiden, og det var alle pengene værd. Jeg kan klart anbefale et besøg af hende, men pas nu godt på hende,,,

Out.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...men i tillader dem alligevel Ledvogter?

Det eneste de ikke bryder sig om er moral.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold efterlysningen til at omhandle pigen pigen og oplevelserne omkring hende jf vores regelsæt punkt 21. Hvis man omtaler hende så omtal hende med respekt !

Nedladende personangreb hører ikke hjemme på Eroguide og moralske opstød og anden afsporing skal I holde væk fra denne efterlysning jf. regelsættet.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undlod ganske bevist i mine indlæg at nævne nogen ved navn . Kommentere bare det der er skrevet. 

Nastyminde. Vil gerne frabedes du lægger ord i munden på mig og dit personlige angreb på mig preller helt af.

Har du mere du vil sige modtager jeg gerne PM .

Forlader tråden.

God aften .

Ida

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, er der ikke flere der har prøvet hende her? Vel, det har jeg og jeg må sige holdt da op hun er smuk og dejligt. Hun er meget sød og venlig og 

rigtig god til Engelsk. Hun er bestemt ikke travlt og tage det hele stille og roligt. Hendes blowjob er fantastisk og virkelig indlevende. 

Hun er bestemt lille men meget stærke i kroppen, men det har nok de fleste fra Asien tilfælles. 

Hun vil gå tilbage til hjemlandet sidst i næste måned, så der er stadig mulighed at få glæden af hende. 

Men jeg savner hende allerede :( Dejligt med sådan en sød og ærlig pige. 

Og en anden ting er at hendes chauffør var meget diskret og overholdt vores aftale om at han skulle ikke stoppe ved mit hus men køre lidt længere ned i gaden.

Bestemt alle pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...