Namnamtk 317 Skrevet 10. Juli, 2015 Kære alle,Jeg tog for et stykke tid siden en sød, dejlig og fræk pige med hjem fra byen, som jeg totalt dominerede, hvilket hun elskede og jeg ligeså. Jeg slikkede hende på halsen, ved ørerne, i armhulerne, fissen og røvhulet og det var helt fantastisk. Jeg bollede hende selvfølgelig dansk, hårdt bagfra mens hun lå helt flad på min seng og fik også lidt at lave, da jeg sagde til hende at hun skulle ride mig, mens jeg klappede hendes røv rødere end nogensinde, når hun satte tempoet ned. Alt dette og mere til var til et formidabelt 10-tal. Jeg besluttede mig for at komme i munden på hende, da andet ville være for besværligt. Jeg vil nemlig bare lægge mig ind til mit bytte efter jeg har nedlagt det med manér.Jeg spillede derfor pik mens hun spyttede og slikkede engang i mellem, og da jeg var 2-3 sekunder fra at komme, stak jeg min pik ind i munden på hende. Hun lod ikke bare munden stå åben, nej. Hun lukkede munden om min pik og skabte et undertryk i munden inden jeg kom, med den følge at mit sæd og min sjæl fløj som aldrig før ud af min pik. Det var den VILDESTE sexoplevelse nogensinde. Jeg var lige ved at besvime og falde ud af sengen. Hvis jeg får en kone, skal hun opdrages og optrænes til at gøre det samme. Så derfor får i et tip, som kan gøre et BJ bedre, hvis I lige fortæller jeres damer, at de skal skabe et undertryk i munden, mens i har pikken i deres mund og er sekunder fra at komme. Håber I vil prøve det og fortælle mig om jeres oplevelse med det. God dag! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2015 Opdrages og optrænes? Aha, du skal nok få dig en god kone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. Juli, 2015 jeg troede det var hunde man opdraget og optrænet.du fandt måske pigen nede i den lokale kennelklub? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Juli, 2015 En rigtig god historie. Et fantastsk held du havde med dit one night stand. Med held og vedholdenhed kan du sikkert finde en livsledsager det er ligesådan. Ellers må du nøjes med fantasien. Modspil er nu nok den stærkeste inspirator på lang sigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2015 Du er da vist gået glip af noget tidligere.."Vaccum Vera" eksistere også uden opdragelse og godbidder.Vh Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 10. Juli, 2015 Du er da vist gået glip af noget tidligere..Det var også min første tanke. Han må være stødt på udelukkende de "utrænede". Kunne man eventuelt få lidt at vide om det foreslåede optræningsforløb fra trådstarter? Mvh,/Gina. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 10. Juli, 2015 Han har hidtil kun prøvet at få et blæs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 10. Juli, 2015 (edited) Opdrages og optrænes? Aha, du skal nok få dig en god kone. Bly, opdrages og domineres, det er SM sprog. Det er i dette tilfælde kvinden, som i det seksuelle vil opdrages og trænes. Måske har hun endda hundehalsbånd monteret. Hvis trådstarteren tænder på det samme, er det jo bare super.I et forhold, hvor der også er SM, kan tingene oftest meget nemt skilles ad. Og det kan godt lyde underligt, men i SM kan det nemt være den, som vil domineres, som i virkeligheden styrer (dominerer) den som dominerer i selve akten/ spillet. Redigeret 10. Juli, 2015 af stump Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2015 Arh, pis! Nu skal jeg gå rundt med ømme mavemuskler resten af weekenden :D.Tak for et supergodt grin, bro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2015 Bly, opdrages og domineres, det er SM sprog. Det er i dette tilfælde kvinden, som i det seksuelle vil opdrages og trænes. Måske har hun endda hundehalsbånd monteret. Hvis trådstarteren tænder på det samme, er det jo bare super.I et forhold, hvor der også er SM, kan tingene oftest meget nemt skilles ad. Og det kan godt lyde underligt, men i SM kan det nemt være den, som vil domineres, som i virkeligheden styrer (dominerer) den som dominerer i selve akten/ spillet. BDSM er ikke nyt for mig, mén tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. Juli, 2015 Det var også min første tanke. Han må være stødt på udelukkende de "utrænede". Kunne man eventuelt få lidt at vide om det foreslåede optræningsforløb fra trådstarter? Mvh,/Gina.Træningsprogram:Hver dag øvelsen: Det Store SugDet Store Sug: Tag støvsuger røret op til munden, tænd for støvsugeren og sug ind ad det kraftigt. Du skal nu overvinde den stærke sugekraft. Tag et kraftigt sug hver gang 12 gange. Du skal tage 3 sæt af denne type.Husk, at holde hviledage i weekenden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 10. Juli, 2015 Jeg besluttede mig for at komme i munden på hende, da andet ville være for besværligt. Jeg vil nemlig bare lægge mig ind til mit bytte efter jeg har nedlagt det med manér.Den sætning forstår jeg ikke? Hvordan er det lettere at "lægge sig ind til byttet" efter sædafgang i munden?Men ellers til lykke med udvidelsen af din horisont. Tag dig ikke af, at nogen synes det var indlysende. For andre (som ikke svarer) kan det godt være en nyhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juli, 2015 Den sætning forstår jeg ikke? Hvordan er det lettere at "lægge sig ind til byttet" efter sædafgang i munden?Men ellers til lykke med udvidelsen af din horisont. Tag dig ikke af, at nogen synes det var indlysende. For andre (som ikke svarer) kan det godt være en nyhed.Fordi man ellers skal i bad og alt muligt? Medmindre man er så dejlig klam, at man gerne går i send med sæd over det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 10. Juli, 2015 Fordi man ellers skal i bad og alt muligt? Medmindre man er så dejlig klam, at man gerne går i send med sæd over det hele. Ja, uh - vi er nogen der er klamme ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 10. Juli, 2015 Han har hidtil kun prøvet at få et blæs Det gir propper i ørene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 10. Juli, 2015 BDSM er ikke nyt for mig, mén tak. Hvis du ved noget om SM, Bly, har jeg svært ved at forstå dit svar. Jeg læste ikke noget om BD i trådstarterens oplæg, derfor bruger jeg betegnelsen SM.Hyg dig. Med eller uden hundehalsbånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 317 Skrevet 11. Juli, 2015 Jeg går rundt med en idé om, at min kommende kone ikke har prøvet det før, og derfor skal hun opdrages og optrænes til det. Jeg ved nu heller ikke, hvor mange "uprofesionelle" (kvinder, som ikke tjener penge på sex), der kender til Vaccum Vera. Da jeg fortalte mine venner om oplevelsen, var der ingen, som sagde at de havde haft prøvet det. - Der var ikke tale om SM eller BD eller noget tredje. Bare helt almindelig sex, hvor jeg selvfølgelig styrede slagets gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 11. Juli, 2015 Jeg ved nu heller ikke, hvor mange "uprofesionelle" (kvinder, som ikke tjener penge på sex), der kender til Vaccum Vera. Der er nu heller ikke mange professionelle, der forstår at give bare et pirrende blow med undertryk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juli, 2015 Der er nu heller ikke mange professionelle, der forstår at give bare et pirrende blow med undertryk Har du prøvet at åbne munden, for at fortælle kvinden hvordan netop DU kan lide det? Nej? Ved du hvad, det tænkte jeg nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 11. Juli, 2015 Træningsprogram:Hver dag øvelsen: Det Store SugDet Store Sug: Tag støvsuger røret op til munden, tænd for støvsugeren og sug ind ad det kraftigt. Du skal nu overvinde den stærke sugekraft. Tag et kraftigt sug hver gang 12 gange. Du skal tage 3 sæt af denne type.Husk, at holde hviledage i weekenden. Var det ikke nemmere at stikke støvsugeren op i røven på pigen og derved skabe undertryk i munden (og i maven for den sags skyld)Tak for godt grin til "Namnamtk" - undskyld - finder så selv ud... som man siger! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 11. Juli, 2015 (edited) Jeg ved nu heller ikke, hvor mange "uprofesionelle" (kvinder, som ikke tjener penge på sex), der kender til Vaccum Vera. Da jeg fortalte mine venner om oplevelsen, var der ingen, som sagde at de havde haft prøvet det. - Der var ikke tale om SM eller BD eller noget tredje. Bare helt almindelig sex, hvor jeg selvfølgelig styrede slagets gang. Jeg har haft et par kærester, der er blevet oplært i at sutte pik af en venlig mand de havde mødt før mig. Altså en der havde forklaret hvad der er godt. Inden for kunstarten er der ligesom inden for alle andre kunstarter forskellig smag hos forskellige personer, så under alle omstændigheder kan der være en pointe i at justere lidt (fx hvor kraftigt undertryk der er behageligt for den enkelte mand). Andre kvinder har måske været dygtige til at være eksperimenterende og opmærksomme - altså prøvet forskellige ting og lagt mærke til, hvordan det virker. På den måde kan man få et ret bredt repertoire. (det samme gælder jo den anden vej).Nu skriver du ikke, hvor gammel du, vennerne og kvinderne er, men måske ikke så gamle som mange af os andre, herinde?Mht. "BDSM," så kan bogstaverne stå for lidt forskellige ting. Men som du beskrev akten var der helt klart tale om en grad af dominans/underkastelse. Redigeret 11. Juli, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 11. Juli, 2015 Har du prøvet at åbne munden, for at fortælle kvinden hvordan netop DU kan lide det? Nej? Ved du hvad, det tænkte jeg nok. Jeg synes BJ som regel fungerer bedre, når kvinden åbner munden ...Men seriøst: Ligesom mange kvinder hader at sige, hvad de vil have, fordi de forventer at en mand der elsker dem har så stor indlevelsesevne, at de kan gætte det - så er det altså også lidt ekstra fedt, hvis ens sexpartner bare kan finde ud af, hvad der er godt - uden at få en mundtlig brugsanvisning først.Sammenlign disse to scenarier:Konen beder ved morgenmaden manden om at købe mælk og blomster med hjem, fordi hun har set der mangler mælk og synes blomster pynter.Han køber blomster med hjemResultat: Han undgår bebrejdelser for at have glemt en aftale, hun får bekræftet, at han gerne vil overholde en aftale, som hun har taget initiativ til: De får mælk og pynteblomster. Konen beder ved morgenmaden manden om at købe mælk med hjem, fordi hun har set der mangler mælkHan køber mælk og beslutter også at købe blomster for at glæde konenResultat: Han undgår bebrejdelser for at have glemt en aftale og hun får bekræftet, at han gerne vil overholde en aftale, som hun har taget initiativ til. Men derudover bliver hun glad over, at han for at glæde hende tænker på at købe blomster, som hun synes pynter: De får mælk og pynteblomster og bekræftet deres kærlighedsforhold.Handlingerne er stort set de samme - forskellen er kun, hvem der tager initiativ til at købe blomster, men resultatet er helt forskelligt for deres forhold. En forudsætning er, at manden har opdaget, at kvinden er glad for blomster - ellers virker det ikke. Måske har hun engang fortalt ham det. Men det væsentlige er, at han viser omsorg ved selv at tage initiativ til at gøre noget, som han ved hun er glad for.Problemet i købesex er jo at man ofte ikke kender sexpartneren. Men hvis vi ser bort fra de møder, der varer meget kort tid, så kan man ved brug af sin indlevelse komme ret langt - uden brugsanvisning. Og det kan være ret meget sjovere, for det er jo ikke altid at man ved præcis hvad man helst vil have - og der er ikke noget federe (for nogle af os) end at få noget, som man godt kan lide, og som man ikke direkt har bedt om.Selv hvis man forklarer, at man gerne vil pirres, så er der en del, der ikke kan/vil. Det mener jeg også Jernsvinet har beskrevet før? Altså faktisk at have bedt om langsomt, pirrende BJ, men ikke kunnet få det. En del folk er jo ret mål-orienterede, når det gælder sex (både med og uden "købe-" foran) og tænker derfor at det gælder om at gøre det, som hurtigst muligt fører til klimaks - så man kan komme videre (til noget andet eller næste klimaks). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 11. Juli, 2015 Var det ikke nemmere at stikke støvsugeren op i røven på pigen og derved skabe undertryk i munden (og i maven for den sags skyld)Tak for godt grin til "Namnamtk" - undskyld - finder så selv ud... som man siger!min dyson skal ikke op i nogens røv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Juli, 2015 min dyson skal ikke op i nogens røvjamen var det da en Nilfisk du brugte sidst-du husker nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 11. Juli, 2015 jamen var det da en Nilfisk du brugte sidst-du husker nok det vil jeg helst ik tale om... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg