Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte den meget omtalte og roste Cream for knap 14 dage siden. Jeg havde valgt og bestille tid et par dage i forvejen, da hun jo er en populær dame;) Jeg troppede op til den aftalte tid og blev budt indenfor. Hun spurgte til mit navn, for på den måde og sikre sig, at jeg nu også var ham, der havde bestil tid. Fin detalje. Cream er det jeg vil kalde et sødt lille nips. Smilende, varm og imødekommende. Hun taler ikke dansk, men et ganske udmærket engelsk. 

Efter jeg var kommet indenfor blev jeg budt på et glas kold vand, hvorefter jeg fik besked på og smide alt mit tøj og lægge mig på briksen. Kort tid efter er hun tilbage og hun begynder massagen på min bagben og bevæger sig langt som mod nord. Undervejs pirrer hun forsigtigt mine balder og strejfer også forsigtigt min pik. Selve massagen er ikke noget og skrive hjem om. Den er efter mine begreber alt for blød. Det er behageligt bevares, men ikke noget der flytter på myoserne. Efter ca 20 min bliver jeg bedt om at vende rundt, så også forsiden kan få en tur. Hun starter igen forsigtigt med bentøjet og sniger sig langsomt mod Mekka;) Hun massere mit nu efterhånden ganske begejstrede lem, hvorefter hun forsigtigt stiller det klassiske spørgsmål, om jeg skal have mere end massagen. Jeg vælger den fulde pakke til kr. 1000,-. Hun smider alt sit tøj og kravler op på briksen og går i gang med et blowjob af den anden verden. Uha uha det er lækkert. Blødt, vådt og skiftevis hurtigt og langsomt, kort sug og ikke mindst lange sug helt til roden. Jeg må ganske enkelt bede hende holde en lille pause, hvis ikke det skal være forbi før det er begyndt. Hun montere regnfrakken og sidder sig op på mig. Et fantastisk syn med dette lille nips halvt siddende og halvt stående og stemplet, der kører ind og ud. Efter et par minutter foreslår jeg, ar vi bytter plads. Hun stiller sig med på briksen med hendes lille velformede røv vendt mod mig. Det er da et signal enhver kan forstå, så jeg banker stemplet i bund og hun gir' sig lidt. Jeg kører på i et par minutter, hvorefter jeg må overgive mig. Jeg vælter forpustet om på briksen, hvorefter hun finder køkkenrullen frem og forsigtigt og med et smil tørrer mig af. Jeg bliver afslutningsvis tilbudt et bad og endnu et glas vand. Badeforholdene er nu ikke noget og skrive hjem om. men får dog det meste af olien skyllet af.

Alt i alt en fin oplevelse som jeg godt kan anbefale. Dog synes jeg at den lidt mangelfulde kvalitet i massagen trækker ned. For mig var det også en lille turnoff, at hun er i besiddelse af en ordentlig sort måtte mellem benene. Personligt er jeg mere til de helt glatte eller som minimum veltrimmede. På en skala fra 1-10 vil det blive et flot 7 tal.

Håber i kan bruge det;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja hun er dejlig. 

Hendes måtte er faktisk trimmet.  Du skulle bare se den i "vild" tilstand :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Prøv at søge på ordet "Cream" her på EG - hvor svært kan det være 8-)

Hilsen 

Huaa Laan 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...