Hop til indhold

Orchid, Vesterbro 32

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Havde lavet en aftale på telefon med dag og tidspunkt.  Sendte en sms med nogle spørgsmål, men fik ikke svar.

Mødte op til aftalt tid og   -- nå det havde hun da hel glemt, hun var ellers lige på vej ud for at handle,  men nu var jeg jo kommet og hvad kunne jeg så tænke mig?

Lin er da en ganske pæn thai, men om hun er smuk som hun skriver i annoncen, afhænger nok af øjnene. Men en let sund rund figur, og en C/D skål. Umiddelbar og ligetil ved førstehåndsintrykket.

Priserne starter på 1000 for en halv time, men en kombination massage, B 2 B og dansk kunne først slet ikke lade sig gøre. Enten det ene eller andet eller tredje. Men efter lidt snak kunne det så godt alligevel.

Massagen var meget overfladisk, B 2 B er ikke så rar, når missen er barberet, men bestemt ikke nybarberet, så kradser det ;-) . den danske afdeling var for så vidt ok. En god muskulatur giver en god følelse. Men det var tydeligt at det skulle overståes hurtigst muligt.

Blev tilbudt bad bag efter, så det var ok.

Kommer jeg igen,  nej det tror jeg ikke.  Hvis man kender til normal standarden i Brylle, er der ingen sammenligning.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.