Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.romantica.dk/pigerne/vanessa

1 time GFE 2400kr

Smuk og naturlig krop, bløde former uden at have for mange kilo nogen steder. Dybe, varme kys og kærlig berøring. Gode naturlige bryster og den mest velsmagende mis ever - var lige ved ikke at nå videre end dertil :)

Vanessa virkede en smule usikker/reserveret især i starten, men har vist ikke haft specielt mange gode oplevelser med kunderne endnu. Hun prøvede vist at fortælle at hun faktisk lod sig selv have rigtige orgasmer med mig, men jeg synes det var lidt svært at vurdere præcist hvad der var ægte, men virkede som om hun vist bestemte sig undervejs for at gå fra 'job med professionel distance' til 'nydelse'.

Hun måtte godt have været strammere, men vi havde ok sex og det var især rart når hun legede med sin clit.

Efter at have betalt, ventede jeg 'en evighed' på hun kom retur - 10+ minutter, og alt i alt, tror jeg at vores time sammen endte i ca. 40 minutter effektivt - og så synes jeg 2400kr er lige i overkanten.

Efter at have læst andre anmeldelser herinde, vil jeg nok besøge andre piger inden jeg tager en tur mere hos Vanessa, men jeg vil da anbefale alle at smage på hendes fantastiske mis hvis de får chancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det. Uprofessionelt af et sted som Romantica hvor du betaaler max ikke gir' dig fuld tid. Lav et timecheck med pigen når hun kommer ind, for det er der timen starter. Hvis de stopper timen før tid har du krav på penge retur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...