Hop til indhold
romulus

Vedstedvej 233 i hammel

Recommended Posts

for det meste har det været meget falske fotos ….. 

jeg vil sige at jeg oftes har drejet om i døren …. eller 2 min efter ...

da pigerne …. har været noget langt fra den beskrivelse og de photos der var i annoncen …..

sådan har det været det fleste gange …. 

hehe … jeg må jo være dummere end gennemsnittet for jeg har kørt den noget dødsyge vej fra Aarhus og derud flere gange 

for bare at kører hjem igen ……der er to steder … 3 min fra hinanden 

sidste gang var vel i sidste måned …. den ene var en sort pige som egentlig var fræk nok …. men langt fra de 25 år …. det var nok plus 20

og den anden var så langt fra noget … var en øst europæer … som også nok slut 40'… og indbegrebet af hvad man forestiller sig ved østeuropæisk håndværker !

og nu skal man jo passe på med hvad man sammeligner de hårdt arbejdende piger med…. :)

så måske skal jeg bare lade de blive ved det…. men hende vil jeg blive bange for hvis jeg mødte hende på mørk gade  :P

det skal nævnes at de på et tidspunkt, for cirka 2 -3 år siden havde en rigtig sød og lækker sort pige fra Frankrig som jeg nåede at besøge hende 4- 5 gange ...

og det nok også er derfor jeg har tager vejen derud igen og igen … i håbet om at hun var der igen.

hun gav en super service … god tid …GFE… hele pakken … og det var mellem 600 og 800 kr 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...