Hop til indhold

Recommended Posts

Hermed min første anmeldelse - Nogensinde. 

Har længe ledt efter en frodig pige, som samtidlig var ung og faldt så over Anna hos Afrodites piger i Herlev. 

Stedet ligger dejligt diskret og det var (for en gangs skyld) nemt at finde en parkeringsplads i hovedstadsområdet.. (Netto som ligger 1 minut derfra til fods) ;) 
Blev lukket ind af en yngre smilende telefondame og blev vist ind i "rummet" hvor jeg skulle vente på at Anna blev klar (jovist, der var jo 5 minutter til de åbnede). 
Anna er vel omkring 170 høj og vejer omkring de 100 kilo - Altså en helt perfekt krop for os som er til de frodige piger. Hun har KÆMPE store naturlige bryster og har aldrig set en SÅ rund og fast røv på en pige i den størrelse. 
Anna selv, var en humørspreder uden lige, og jeg blev fanget med det samme... Nok derfor jeg var nødt til at have en halv time i stedet for den planlagte enkeltydelse. 

Selve agten er mellem mig og hende, men hun er yderst dejlig at se på - Især bagfra. Dejlig indlevelse og smuk pige i verdensklasse! 
Selvom der blev banket efter godt 25 minutter blev hun liggende i hvert fald 10 minutter yderligere, selvom vi bare snakkede. (Det er ikke så tit jeg har være heldig at opleve det) 

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger søde Anna. :)

(Og Anna, hvis du nogensinde læser dette, så undskylder jeg for at jeg ikke bad om din tilladelse til at lave en anmeldelse af dig, men kunne simpelthen ikke lade være! Og vi ses næste Torsdag) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thomsen01

tusind tak for den skønne anmeldelse. Det varmer rigtig meget håber at vi ses igen

Knus fra Anna 

Kære Anna, er rigtig glad for at du har læst min anmeldelse. 

Vi ses 100% igen, skønne kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...