Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

 

Efter et super hyggeligt og intimt møde med Christinna. Vil jeg gerne sige at det var en stor overraskelse, at møde så sød og naturlig en pige.

hun er meget smilende, og naturlig. Det intime er der ikke noget at kritisere. Alt hvad hun gjorde ved mig var super dejligt. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende.  Hvad hendes annonce siger, det overholder hun.

jeg vil ikke ind på hvad vi lavede, men kan dog sige at det franske. Som vi gutter godt kan li, det udfører hun til perfektion.

det er uden tvivl, det er den sødeste gp jeg har mødt. Hun vil komme til at koste mig kassen.

i skal være gode ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Efter et super hyggeligt og intimt møde med Christinna. Vil jeg gerne sige at det var en stor overraskelse, at møde så sød og naturlig en pige.

hun er meget smilende, og naturlig. Det intime er der ikke noget at kritisere. Alt hvad hun gjorde ved mig var super dejligt. Det er ikke sidste gang jeg besøger hende.  Hvad hendes annonce siger, det overholder hun.

jeg vil ikke ind på hvad vi lavede, men kan dog sige at det franske. Som vi gutter godt kan li, det udfører hun til perfektion.

det er uden tvivl, det er den sødeste gp jeg har mødt. Hun vil komme til at koste mig kassen.

i skal være gode ved hende.

http://www.privatdiskret.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Tak for den dejlige anmeldelse, får helt røde kinder :) håber vi ses snart igen søde, for glæden ved dit besøg, var helt klart gensidigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

 

Ja så kunne jeg ikke vente med at besøge den skønne og lækre Christinna igen. 

 

Igen var det en super god oplevelse. hun skal opleves drenge. jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger.

Hun er meget charmerende, og søger kontakt med de flotteste blå, og frække øjne. hun er virkelig vær at bruge tid på.

Hun er en ener i min verden, så vær rigtig god ved hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christinna__PD

Kan man andet end at smile :D SÅ dejligt at få besøg og vide at den gode oplevelse var gensidig og glæden gengældt! Vil gå i seng med et smil på læben . 

Kyss 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle seriøs gutter

Fredag for middag besøgte jeg igen den super skønne og lækre Christinna. Jeg har skrevet det før men gøre det gerne igen og igen. Christinna er kort og godt den lækreste pige jeg nogensinde har mødt. Hun er super sød og altid parat til at yde sit bedste. Hun sutter som jeg aldrig har oplevet med andre og så er hun fuldt ud medlevende i alt. Christinna er fremadrettet den eneste pige jeg vil bruge penge på. Hun er bare for lækker og alle pengene værd og lidt mere til. Så gutter hvis I ikke har besøgt Christinna er jeg bare nødsaget til at sige at I endnu ikke har prøvet det ultimative. 

DEN PIGE ER BARE FANTASTISK

Knus og kys til Christinna herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
basse1972 skrev, den Wed Jul 15 2015 22:02:20 GMT+0200:

Hej igen.

 

Ja så kunne jeg ikke vente med at besøge den skønne og lækre Christinna igen. 

 

Igen var det en super god oplevelse. hun skal opleves drenge. jeg kan kun give hende mine varmeste anbefalinger.

Hun er meget charmerende, og søger kontakt med de flotteste blå, og frække øjne. hun er virkelig vær at bruge tid på.

Hun er en ener i min verden, så vær rigtig god ved hende.

 

 

Hej Basse 

du er helt vild med hende ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke76 skrev, for 42 minutter siden:

Hej Basse 

du er helt vild med hende ....

 

Det er der da ikke noget galt i. Jeg har da også min favorit, som jeg bruger (alt for) mange penge på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...