Blueberry 982 Skrevet 9. Juli, 2015 (edited) Ja, jeg véd godt, at der allerede er en tråd på Bella, men da den kører under en positiv overskrift, synes jeg, at jeg ville skabe lidt (synlig) modvægt:Jeg besøgte hende i dag, og havde først og fremmest svært ved at komme ind i bygningen pga kommunikationsproblemer. Normalt ikke et problem, da jeg ikke er særlig exponeringsangst, men at stå udenfor døren i silende regn i 6-7 minutter alene pga pigens dårlige engelsk er altså lidt ærgerligt. Jeg blev pænt våd.Næste problem var tildels selvforskyldt: Jeg havde ikke lige penge med, og sjovt nok kunne Bella ikke give tilbage. Jeg tog så lidt ekstra tid, selv jeg allerede var bagefter, og ikke kunne bruge det til noget.Desværre viste det sig også da Bella tog tøjet af, at billederne er ret misvisende. Hun er meget mere præget af alder og tyngdekraft end på billederne. Hun er heller ikke særligt langbenet. Til gengæld er hun sød og smilende, og den første anmeldelses bemærkning om hendes stramhed lokkede.Det var imidlertid lige før jeg aldrig kom til at opleve det, for Bella må have gået på den luderskole, der underviser i, hvordan man kan kvæle en stor, stiv pik med et kondom. Min yndlingsaversion med andre ord. Bella rullede 2cm af kondomet ud og mosede det så med over hele pikkens længde. Det giver et ret heftigt pres på kalorius, og hvis man som jeg ikke har en 16 årigs potens, kan den kompression godt ødelægge fornøjelsen en hel del. Jeg fik heldigvis løsnet dødsgrebet lidt, så det livgivende blod kunne finde tilbage, hvor det skulle gøre nytte, men da hendes franske var ret dilletantisk, skred jeg derfor uden tøven til den egentlige handling.Da jeg syntes, at jeg ikke længere skyldte Bella noget, kneppede jeg altså bare igennem fra starten af. Først lagde hun benene lidt ned, men efter nogle minutter blev hendes kunstige stønnen afløst af en mere naturlig pusten, og hun løftede benene godt op. Hun hørte - som lovet i den første anmeldelse - til i den stramme afdeling - og der var ingen problemer med at få kanon fyret af.Konklusion: Sød pige med en stram kusse, men ellers alt for mange no-gos. Jeg kommer ikke igen. Jeg linker ikke, da annoncerne ustandseligt laves om, men vedhæfter i stedet et uskyldigt, sløret billede. Redigeret 9. Juli, 2015 af Blueberry 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 9. Juli, 2015 "Det var imidlertid lige før jeg aldrig kom til at opleve det, for Bella må have gået på den luderskole, der underviser i, hvordan man kan kvæle en stor, stiv pik med et kondom. Min yndlingsaversion med andre ord. Bella rullede 2cm af kondomet ud og mosede det så med over hele pikkens længde. Det giver et ret heftigt pres på kalorius, og hvis man som jeg ikke har en 16 årigs potens, kan den kompression godt ødelægge fornøjelsen en hel del. Jeg fik heldigvis løsnet dødsgrebet lidt, så det livgivende blod kunne finde tilbage, hvor det skulle gøre nytte"Smuk formulering på et alt for almindeligt fænomen - thumbs up. Og jeg sidder så med sørgmodig længsel og tænker på Gina Faith, der var i stand til at "smutte" et kondom på kalorius, så man overhovedet ikke opdagede det - suk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 9. Juli, 2015 Ja, det er absolut ikke en kunst alle mestrer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PantyhoseDK 16 Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg har stort set aldrig mødt en kvinde, der kan sætte et kondom på, så jeg sætter det altid selv på.Med hensyn til at hendes krop skulle være præget af alder kan jeg ikke lige genkende fra mit besøg. Syntes at den matcher meget godt en på 35 år.Men at hun og mange andre af de udenlandske piger ikke kan tale bare lidt tysk eller engelsk er et problem og kan godt afholde mig fra et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juli, 2015 Hehe det bliver svært at møde en der kan, hvis man selv altid gør det.Men er det ikke det man betaler for "service" så det ikke bliver gør det selv:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
corfitzul 0 Skrevet 9. Juli, 2015 jeg synes hun var skide sød ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 11. Juli, 2015 (edited) Og jeg sidder så med sørgmodig længsel og tænker på Gina Faith, Så mail dog til hende:https://annoncelight.dk/showad/186491 Redigeret 11. Juli, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 865 Skrevet 11. Juli, 2015 Tak skal du have, jeg troede hun havde pensioneret sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg