Hop til indhold

Er saga stoppet ?

Featured Replies

Skrevet

Samtidig med at CassiopeiaStars "gik i baglås", forsvandt Saga, og hun er ikke vendt tilbage siden. Jeg spurgte hos CassiopeiaStars (skriftligt på brevkassen), men jeg fik ingen svar. Senere blev billedsiden over pigerne justeret, og dermed var Saga ude af billedet. - Måske har hun selv benyttet lejligheden til at holde pause, - men hun er savnet.

Skrevet
  • Author

Ja Saga er meget savnet.  Saga var Cassiopeias stolthed,  jeg håber ikke hun er stoppet ?

Skrevet
  • Author

Hej venner.    Jeg var inde i går og læse i Cassiopeias gæstebog.  Cassiopeia bekræfter at Saga er helt stoppet i branchen.

Cassiopeia har mistet en af deres bedste piger,  den bedst efter min mening ?.  Saga var en af de få piger der forstod at levere varen, hun kunne sit håndværk 110%.

En stor tak til dig Saga for alle de gode år på Cassiopeia,  håber det bedste for dig.

Mange hilsner fra hungerfucker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.