hungerfucker 39 Skrevet 9. Juli, 2015 Er der nogen der ved om saga er helt stoppet på Cassiopeia ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 9. Juli, 2015 Samtidig med at CassiopeiaStars "gik i baglås", forsvandt Saga, og hun er ikke vendt tilbage siden. Jeg spurgte hos CassiopeiaStars (skriftligt på brevkassen), men jeg fik ingen svar. Senere blev billedsiden over pigerne justeret, og dermed var Saga ude af billedet. - Måske har hun selv benyttet lejligheden til at holde pause, - men hun er savnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hungerfucker 39 Skrevet 10. Juli, 2015 Ja Saga er meget savnet. Saga var Cassiopeias stolthed, jeg håber ikke hun er stoppet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hungerfucker 39 Skrevet 11. Juli, 2015 Hej venner. Jeg var inde i går og læse i Cassiopeias gæstebog. Cassiopeia bekræfter at Saga er helt stoppet i branchen.Cassiopeia har mistet en af deres bedste piger, den bedst efter min mening ?. Saga var en af de få piger der forstod at levere varen, hun kunne sit håndværk 110%.En stor tak til dig Saga for alle de gode år på Cassiopeia, håber det bedste for dig.Mange hilsner fra hungerfucker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg