Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Besøgte Smukke TT sidste sommer.......   Havde bestilt 45 min...... Jeg ringede på og hun åbnede døren WOW siger jeg bare :)
Hun tog godt imod mig og var meget snakkesalig just the way i like it.....
Hun tog tøjet af og begyndte at lege med "kaptajnen" Han blev sku hurtig hård almost a record haha....
Hun suttede og jeg slikkede hendes Mis .......... Hun red mig så lækkert mens jeg slikkede hendes perfecte bryster. Efter rideturen blev det til missionæren ;) hvor jeg stadigvæk slikkede hendes Bryster......   
Efter det kom vi til Doggystyle Nøøøøøj en røv efter et par gode stød kunne jeg ikke holde mig længere :( haha

Dobbelt T er en rigtig smuk og fræk kvinde............... Jeg havde lyst til at slikke hende overalt men var for Genert til at spørge    SO SAD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Smukke TT sidste sommer.......   Havde bestilt 45 min...... Jeg ringede på og hun åbnede døren WOW siger jeg bare :)
Hun tog godt imod mig og var meget snakkesalig just the way i like it.....
Hun tog tøjet af og begyndte at lege med "kaptajnen" Han blev sku hurtig hård almost a record haha....
Hun suttede og jeg slikkede hendes Mis .......... Hun red mig så lækkert mens jeg slikkede hendes perfecte bryster. Efter rideturen blev det til missionæren ;) hvor jeg stadigvæk slikkede hendes Bryster......   
Efter det kom vi til Doggystyle Nøøøøøj en røv efter et par gode stød kunne jeg ikke holde mig længere :( haha

Dobbelt T er en rigtig smuk og fræk kvinde............... Jeg havde lyst til at slikke hende overalt men var for Genert til at spørge    SO SAD

Bedre sent end aldrig med den anmeldelse :) Hun ska snart besøges

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for ca 14 dage siden. Helt fantastisk smuk pige. Hun er utrolig sød og snaksaglig. Var rigtig meget nervøs,men det gik nogenlunde. Hele oplevelsen har ihvertfald gjort at jeg helt sikkert skal besøge TT igen. 

Hun er en man godt kan blive afhængig af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min oplevelse var skuffende hun levede ikke op til noget som helst.....   ok med en fræk krop men lukkede øjne ingen kys følte mig røvet ......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min oplevelse var skuffende hun levede ikke op til noget som helst.....   ok med en fræk krop men lukkede øjne ingen kys følte mig røvet ......

Jeg er lidt nysgerrig. Kunne man spørge dig om at reflektere derpå?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er lidt nysgerrig. Kunne man spørge dig om at reflektere derpå?

Tjaaa hun lever ikke op til det hun skriver i sin profil tekst!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

er 100% med ghosi! Godt med en fræk krop.. men hvis hun er ikke "på" 

thumbs down

Go lørdag

er du enig i hvad ghosni skriver eller har du selv haft en dårlig oplevelse med TT?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde håbet du kunne uddybe det lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Really ???? Det er jo simpelt hen ikke sandt, så det kan du simpelt hen ikke være bekendt at sige :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

TT har op til flere gange tilbudt pengene retur til fyre der som dig siger lort uden at skrive en skid om hvad det drejer sig om...  det der er for tyndt makker

Så meget stoler hun på at hun kan levere det der står at hun tidligere har været villig til refundering... 

Så enten så tag dog ud og få pengene igen hvis det var så ringe eller også drop de der useriøse udbrud du ikke engang gider underbygge... hvis nogen skal tage dig en skid seriøst skal du nok være noget mere konkret

Ellers kan vi godt regne ud hvem der har været årsagen til den dårlige oplevelse og det har nok næppe været TT.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jasmin! Endnu engang viser du dit smukke format :-) - forsvarer en konkurrent i retfærdighedens navn.

... Jeg bliver sgu snart nødt til at besøge dig igen :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon TrineTease savner mig ? det gør jeg bestemt, håber snart hun kikker til Aalborg igen?

Øhh, savner du dig selv?  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...