Hop til indhold

Lola i Aarhus N

Featured Replies

Skrevet

Du kan prøve at se denne tråd

Bilederne er højst sandsynligt ikke af den pige man kan møde

Skrevet

Jeg har lige været forbi. Det er ikke pigen på billederne. Ikke at den pige som åbnede døren var grim, men jeg valgte at gå igen da hun reklamerede at det var egne billeder. Så der er en anden som må vurderer kvaliteten. De er for resten to piger på stedet. den anden går under navnet Carmen og er overraskende nok heller ikke pige fra billederne :wink:

Skrevet

Man har jo ikke engang beskåret billederne, så det ikke så tydeligt fremgik at pigen er Femjoymodel.

Man kan dog aldrig vide, men jeg tvivler stærkt på at man kan finde modeller fra Femjoy i Århus.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene. Nu troede jeg, at jeg endelig have fundet en pige, der var værd at besøge, for jeg synes, at billederne ser helt ægte ud.

Men jeg begriber ikke, hvorfor I ikke har lavet en anmeldelse/advarsel. Jeg følte mig så sikker at det var helt tilfældigt at jeg lige tjekkede herinde

Redigeret af FrankJ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.