Hop til indhold
Eventyrlige Alice

Kun sikker sex

Recommended Posts

 Jeg synes at det er vigtigt. I denne branche hvor vi  fleste selv har valgt at være. Af forskelige årsager. :grin: Jeg vælger kun at tilbyde Sikker Sex. Jeg har intryk af at alle i dejlige  gæster godt kan lide sikkerhed. Med det meget intime produkter vi tilbyder. 

Jeg ser frem til at tilbyde mange gensidige førnøjelser i fremtiden. 

Knus Eventyrlige Alice 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, jeg personligt ville vælge en GP fra, hvis hun tilbød sex uden kondom, bare fordi at jeg tænker at risikoen unægteligt vil være højere for sygdom. Og jeg hader virkelig kondomer - men det er altså bare vigtigere for mig at undgå kønssygdomme (både store som små) end det er at få de sidste 30% nydelse oveni. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg ser en annonce tilbyde sex uden gummi, kan det være tiltrækkende. Ingen tvivl om at det er bedre, men fornuften sejrer altid og der bliver valgt en anden. Jeg ved ikke hvor stor risikoen er for sygdomme, kun at den er større uden gummi. Jeg har ikke selv haft kønssygdomme og når jeg tænker tilbage på ungdommen i 70'erne og 80'erne er dette nok held, da der har været nogen, som jeg kendte den gang der har haft kønssygdomme.

Men hvor stor udbredelsen af kønssygdomme er i dag ved jeg ikke, er er der nogen som ved dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samleje uden kunne jeg aldrig finde på og undgår piger der tilbyder dette, men jeg værdsætter super/megafransk og at slikke fisse. Her vælger jeg at leve med den begrænsede risiko og bliver testet løbende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...