Hop til indhold
reknas

Lin Vejle Lukket

Recommended Posts

Så lukkede Lin på Koldingvej i Vejle.

Hørte fra en af de andre forretningsdrivende i området at hun ikke havde betalt husleje, og derfor var smidt ud af lejemålet.

Lidt trist, startede som et godt og ærligt sted, men udviklede sig efterhånden til en tvivlsom oplevelse med pengegriske madammer, der så stort på tid og skruede priserne uhørt op.

Sikkert derfor så mange af stedets faste kunder fandt andre oaser i byen.

Lin var ellers en rigtig sød pige, men hendes hjælpere gjorde ikke godt for stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst da jeg besøgte hende for et halvt år siden sagde hun at hendes økonomi ikke var så god

Men at priserne var skruet op passer ikke , for hun tilbød det hele til det halve

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er ¨så din oplevelse med Lin, jeg referer jo til hendes hjælpere, Lin var udmærket, men forstod ikke at styre butikken og hendes ansatte, det var til sidst nærmest som en russisk roulette at besøge stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er ¨så din oplevelse med Lin, jeg referer jo til hendes hjælpere, Lin var udmærket, men forstod ikke at styre butikken og hendes ansatte, det var til sidst nærmest som en russisk roulette at besøge stedet.

Ok jeg har kun været hos lin en rigtig sød pige

er hun startet et andet sted ? Jeg kan huske hun var ansat hos Muk før hun startede selv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...