Hop til indhold

Facesitting + rimming

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en domina til ovenstående.  Det er en fantasi som jeg håber kan blive opfyldt.  Eneste krav er at hun er nøgen omkring kønsdelene da jeg ikke tænder på og slikke på tøj hvor frækt det nu end er ;-) 

I seancen må der gerne indgå lettere fiksering, blid dominans,  facesitting,  rimming. 

Hvem kan i anbefale i Jylland, Odense,Fyn? 

Skrevet

Jeg søger en domina til ovenstående.  Det er en fantasi som jeg håber kan blive opfyldt.  Eneste krav er at hun er nøgen omkring kønsdelene da jeg ikke tænder på og slikke på tøj hvor frækt det nu end er ;-) 

I seancen må der gerne indgå lettere fiksering, blid dominans,  facesitting,  rimming. 

Hvem kan i anbefale i Jylland, Odense,Fyn? 

Prøv her. Jeg foretrækker Illona.

Skrevet

Madame Helene kan helt sikkert også give dig det, du søger: http://www.madame-helene.dk/

Uden at jeg har prøvet specifikt det, du søger, med Madame Helene, så er jeg overbevist om, at du næppe får det bedre end hos hende. 

Skrevet

Illona ser betydelig bedre ud end Helene og er ekspert i fodfetish

Skrevet

Illona ser betydelig bedre ud end Helene og er ekspert i fodfetish

Tjaeee, smag og behag... Illona har stort set ingen bryster - Helene har store, lækre, berøringsvenlige D-E-bryster. Derudover er hun super sød og seriøs - uden at være spor kedelig! Fodfetish er jeg sikker på, at hun kan på bedste vis - der er vist ikke mange afkroge i SM/dominans-verdenen, hun ikke har været i.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.