Hop til indhold
Buttman76

Facesitting + rimming

Recommended Posts

Jeg søger en domina til ovenstående.  Det er en fantasi som jeg håber kan blive opfyldt.  Eneste krav er at hun er nøgen omkring kønsdelene da jeg ikke tænder på og slikke på tøj hvor frækt det nu end er ;-) 

I seancen må der gerne indgå lettere fiksering, blid dominans,  facesitting,  rimming. 

Hvem kan i anbefale i Jylland, Odense,Fyn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg søger en domina til ovenstående.  Det er en fantasi som jeg håber kan blive opfyldt.  Eneste krav er at hun er nøgen omkring kønsdelene da jeg ikke tænder på og slikke på tøj hvor frækt det nu end er ;-) 

I seancen må der gerne indgå lettere fiksering, blid dominans,  facesitting,  rimming. 

Hvem kan i anbefale i Jylland, Odense,Fyn? 

Prøv her. Jeg foretrækker Illona.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Madame Helene kan helt sikkert også give dig det, du søger: http://www.madame-helene.dk/

Uden at jeg har prøvet specifikt det, du søger, med Madame Helene, så er jeg overbevist om, at du næppe får det bedre end hos hende. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Illona ser betydelig bedre ud end Helene og er ekspert i fodfetish

Tjaeee, smag og behag... Illona har stort set ingen bryster - Helene har store, lækre, berøringsvenlige D-E-bryster. Derudover er hun super sød og seriøs - uden at være spor kedelig! Fodfetish er jeg sikker på, at hun kan på bedste vis - der er vist ikke mange afkroge i SM/dominans-verdenen, hun ikke har været i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...