Hop til indhold

Recommended Posts

- er det et seriøst massagested, eller er der tale om andre muligheder..?

Det ligger lige en anelse eksponeret....men hvis massagen er ok, såeehhh...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu ikke oplevet et Thai massage sted hvor du udelukkende kan få massage.  Men du skal selvfølgelig være velsoigneret og ikke lugte af øl eller spiritus. -Og klar til at betale med et smil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er muligt det forholder sig sådant på Djævleøen ( hvor jeg i øvrigt har trådt 20 år af mine børnesko ) , men... så kom til Hovedlandet, der vil du finde massagesteder hvor der kun gives massage. Desværre er kvalitets massage ikke altid synonymt med at underbukserne skal beholdes på, en hurtig kalkule vil nok sige fifty/fifty

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det forholder sig som du påstår har jeg ingen grund til at besøge Thai massage klinikker i Jylland, men det er nu heller ikke min erfaring...  Klart du ikke kan få sex hvis du møder op i snavset arbejdstøj og kolort på gummistøvlerne. Så blev det vist skåret ud i pap, ikke sandt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thomsen, hvorfor spører du om nøjagtig det samme i to forskellige tråde? Hvis det er sex du er ude efter, så findes der MANGE vebekrevne muligheder på dette forum. Og hvis det er for spændingens skyld, at du interesserer dig for disse to, på overfladen, seriøse steder, så prøv det dog af og se hvad der sker. Du får nok ikke andre til at afsløre slibrige detaljer, og hvis de gør, så er de enten for dumme eller fulde af løgn.  

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thomsen, hvorfor spører du om nøjagtig det samme i to forskellige tråde? Hvis det er sex du er ude efter, så findes der MANGE vebekrevne muligheder på dette forum. Og hvis det er for spændingens skyld, at du interesserer dig for disse to, på overfladen, seriøse steder, så prøv det dog af og se hvad der sker. Du får nok ikke andre til at afsløre slibrige detaljer, og hvis de gør, så er de enten for dumme eller fulde af løgn.  

Jeg spørger om det, fordi jeg er stødt på disse to steder, og fordi jeg er interesseret.

Jeg søger ikke sex, men en blid afslutning med hånd eller måske mund.

Jeg spørger ikke om 2 steder i en streng, for det forvirrer svarene.... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kørt forbi nogle gange i de sidste par dage, ser godt nok pænt ud, ligner mere en seriøs massage klinik

men hvem har ikke brug for en gang god massage og så kan man jo bare køre længere ned af vejen og få afslutningen :grin:

mvh butterfly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg spørger om det, fordi jeg er stødt på disse to steder, og fordi jeg er interesseret.

Jeg søger ikke sex, men en blid afslutning med hånd eller måske mund.

Jeg spørger ikke om 2 steder i en streng, for det forvirrer svarene.... ;-)

Hvad var det Bill Clinton sagde? Jeg har ikke haft sex med denne kvinde. Men der var sperm alle vegne. :-D Thomsen, du skriver at du ikke søger sex, bare HJ og BJ. Begge dele er sex, læst i mit leksikon. Hvis man gør noget for at få udløsning, så er det sex. Eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...