Hop til indhold
Jernsvinet

Rostock

Recommended Posts

Fandt en billig overnatning på et hotelskibet Severa 1 og 2

http://www.wohnschiffe-severa.de/

var noget overrasket over at værelserne var så store - og så med eget bad - det ligger heller ikke så langt fra Eroscenteret:

http://www.rotlicht-mv.de/ID4649-Eros-Center-Rostock/

i fugleflugtslinie og jeg troede at man så lige kunne gå dertil, men der ligger ligesom en jernbane i vejen og om man går den ene eller den anden vej rundt - det er ca. lige meget og jeg vil anbefale at man istedet tager bilen.

Pigerne er ellers rimelig pæne, søde og for det meste unge og slanke og man kan gå rundt såvel indenfor i gårdsiden som indenfor på 3 lange gange, da bygningen er 3-sidet, men da den første jeg havde udvalgt og ellers havde haft en fin snak med, pludselige ikke ville tage tøjet af, før hun fik flere penge/betalte for en time, selvom jeg havde betalt for € 50,- for en halv time og så påstod det kun var for 20 min og ville have ekstra for bad - valgte jeg altså at gå igen, selvom jeg så ikke fik noget som helst for mine € 50,-, men jeg havde fornemmet, at hun bare ville blive ved med at bede om flere og flere penge, så hellere nøjes med at miste udbetalingen end investere flere penge i sådan en luder.

Den næste en sød og slank lille mørk pige, forstod overhovedet ikke at give pirringssvensk og troede hun skulle gøre ligesom når man malker en ko. Selvom jeg flere gange fortalte og instruerede blev det altså ikke meget bedre, så da tiden var gået valgte jeg at gå med uforrettet sag.

Gik nu den anden vej rundt og hele vejen tilbage til skibet, hvor jeg talte lidt med et par andre gæster og surfede så lidt rundt efter andre muligheder:

Bina faldt mig så i øjnene - en thailænder måtte da have lidt mere greb om at massere med hånden:

http://www.rotlicht-mv.de/ID4218-Bina/

https://www.lustscout.to/forum/showthread.php?tid=123746

4218_82693.jpg

Ja, er hun ikke sød?. Hun var lige ankommet til Rostock, det var hendes første dag, klokken var lidt sent, hun havde ikke fået lagt lidt smike - behøvede hun heller ikke til min smag - for hun var da godt nok smuk - men ikke noget uden gummi: "Bei mir alles mit Gummi" som hun sagde - ja- og så dog, for efter 1 times blid pirringsfransk havde jeg stadig ikke fået gummi på. Havde betalt € 70,- for den første ½ time og fik så lidt rabat på den næste - så ialt € 200,- for 1½ time, hvor vi sluttede af med et frækt blow, alm. samleje og sprøjt på brysterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rostock fortsat: Ville have besøgt Lilia, som jeg kendte fra Burgstrasse 2 i Flensburg

, men hun var optaget eller lukkede ihvertfald ikke op - heldigvis havde jeg flere interessante på listen og valgte Silvija:

Desværre er hendes annonce heller ikke længere aktiv, men hun er en rigtig flot og smuk ca. 27 årig slank blondine.

Æhm - da Silvija lige lukkede op, var jeg lidt i tvivl om jeg var gået forkert, da hun var sådan lidt sminket og med håret sat, som transer kan finde på at gøre det, men hun virkede da sød og indbydende nok, så jeg valgte at blive. Jeg ved ikke om hun plejede at arbejde et sted hvor priserne var dyrere eller hvad - men jeg syntes hun var lige ved at sige € 70,-, men hurtigt rettede det til € 50,-/½ time og så Französisch ohne.

Hun var nem at instruere og dygtig til at give en afslappende pirringssvensk med god øjenkontakt og jeg fik lov at slikke hende i rigtig lang tid, for det var vist noget hun rigtig godt kunne lide, så tiden løb og jeg måtte selv spørge om ikke tiden snart var udløbet - og om jeg ikke kunne købe endnu en ½ time, da jeg ikke kunne få nok af hendes ynder og ikke havde lyst til at komme allerede - jo, men så måtte hun lige telefonere, da hun åbenbart havde en tlf. dame på, der også kunne booke hende - men det var OK og snart kunne vi fortsætte, hvorunder jeg bl.a. fik lov at lege lidt med hendes superflotte, men kunstige og derfor lidt kolde bryster, selvom der var hedebølge - men jeg tror hun også nød mit selskab og at jeg ikke sådan kommanderede rundt med hende, selvom vi prøvede flere forskellige stillinger og jeg fik et bad og en rigtig varm afsked, hvor hun sagde: "Danke für Dich" - så jeg må nok have gjort et godt indtryk :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...