Hop til indhold
fynbokim

Sije - en gudeskøn kvinde

Recommended Posts

En skøn oplevelse i Svendborg i går med Silje. Hun gav det bedste blowjob jeg længe har fået. Hendes hænder den frækkeste og pirrende massage.

Hun kan anbefales.

Hun er også i Odense.

Jeg ved ikke om hun annoncerer herinde.

Men hun gør det på https://annoncelight.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Silje er en gudesønner kvinde, som viRkelig forstår at  tilfredsstille en mand.

dejlig krop, behagelige hænder, som vandre rundt på ens kønsorgan.

godt og følsomt  blow.

Har besøgt Silje i Svendborg og Odense.

Kun varme anbefalinger til at besøge DENNE SKØNNE KVINDE....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak for dejlig tilkendegivelse af vores møde forleden dag Fynbokim. 

Du er meget velkommen til at besøge mig igen og jeg håber da vi ses.

Tak selv for dejligt samvær. Jeg nyder dig!

Også tak til dig Cupido!!!

Rare hilsner 

Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Silje i Odense for et par uger siden, det var mit første besøg hos en GP så jeg var ret nervøs men det hjalp hun mig hurtigt over, og jeg fik en fantastisk oplevelse hos hende! Jeg skal bestemt besøge hende igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej
Kan kun tilslutte mig koret af beundrere. Har besøgt hende to gange, senest nytår nat hvor vi hyggede os i flere timer. :-):-P
Håber snart jeg får mulighed for at smutte forbi hende igen, og denne gang med bj, det har jeg ikke prøvet med hende endnu.
Ses søde ven. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

SILJE må godt snart komme tilbage til Aalborg, jeg skylder hende vist en sprøjteorgasme :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak AALBORG... Støvring erpå tapetet til august. Måske vi ses der?

Kyyys

Hej
Kan kun tilslutte mig koret af beundrere. Har besøgt hende to gange, senest nytår nat hvor vi hyggede os i flere timer. :-):-P
Håber snart jeg får mulighed for at smutte forbi hende igen, og denne gang med bj, det har jeg ikke prøvet med hende endnu.
Ses søde ven. :-)

Du er meget velkommen Helt ny. Glæder mig til vi ses så skal jeg sørge for vi får varmen og solen kan bare blive væk for den sørger jeg også for ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Silje et par gange. Lækker sex, men jeg bryder mig ikke om, at hun vil bestemme hvordan det skal foregå og hvilke stillinger. Har ikke været det siden af samme årsag.  Men hun er da en lækker kvinde som dog er i den tunge ende i min verden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig koret. Silje var min debut hos en GP og jeg var virkelig nervøs, men hun var aød og dejlig og var god til at få mine nerver i ro og bare lade mig nyde hende.

Skal helt sikkert besøge hende igen. Håber hun en dag kommer mod KBH ;-)

Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

ahhh har også besøget silje jeg kommer sku ikke mere efter  vi låg en 69 og kunne se lige op i hendes numse den hade hun fanden ikke fået vasket efter sidst besøg på wc føj da  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...