Hop til indhold
1001nat

Lidt nord for Struer

Recommended Posts

Ak ja - så faldt jeg i for et lille japansk nips, som indtil i går annoncerede i travbladet - derfor desværre ingen link. (Ved ikke lige hvor hun er taget hen nu)

I sidste uge afprøvede jeg hendes asiatiske massage - sjældent har jeg fået det dårligere. Derefter noget middelmådigt fransk.

Men i går løb bandittens lyster af med mig igen!! Jeg ville have en omgang dansk, og med diverse sproglige udfordringer, fik jeg hende forklaret mit ærinde. Nå men efter condomet var sat på, skulle der også bruges glidecreme!! og så ville hun ride mig - helt ok. Men men men - magen til snyd har jeg ikke været udsat for før. Hun tog ikke banditten indenfor, men kørte ham med hånden bag hendes røv!! Det ville jeg ikke finde mig i, så ville tage hende i missionærstilling. Men her havde hun også hånden generende mellem vore underkroppe. Da jeg pointerede dette, sagde hun det var for at kontrollere condomet!! Nu er jeg altså udstyret, så condomer sidder godt fast!!! Her skulle jeg nok være stoppet, men udsigten til at få redunderet betalingen var sikkert lig med nul! Så kørte hurtigt færdigt og kørte meget skuffet derfra.

Hun er ellers en lækker lille sag med en lille krop - øv øv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det er "Lexie" du har besøgt, hun reklamerer med asiatisk massage. Flytter en del rundt i Jylland.

Hun er anmeldt herinde adskillige gange, men aldrig positivt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja - jeg burde nok have brugt hovederne i omvendt rækkefølge (altså FØRST det tænkende af slagsen):sad:

Og jo - det ER Lexie.

Dermed er advarslen sendt videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ak ja - så faldt jeg i for et lille japansk nips, som indtil i går annoncerede i travbladet - derfor desværre ingen link. (Ved ikke lige hvor hun er taget hen nu)

I sidste uge afprøvede jeg hendes asiatiske massage - sjældent har jeg fået det dårligere. Derefter noget middelmådigt fransk.

Men i går løb bandittens lyster af med mig igen!! Jeg ville have en omgang dansk, og med diverse sproglige udfordringer, fik jeg hende forklaret mit ærinde. Nå men efter condomet var sat på, skulle der også bruges glidecreme!! og så ville hun ride mig - helt ok. Men men men - magen til snyd har jeg ikke været udsat for før. Hun tog ikke banditten indenfor, men kørte ham med hånden bag hendes røv!! Det ville jeg ikke finde mig i, så ville tage hende i missionærstilling. Men her havde hun også hånden generende mellem vore underkroppe. Da jeg pointerede dette, sagde hun det var for at kontrollere condomet!! Nu er jeg altså udstyret, så condomer sidder godt fast!!! Her skulle jeg nok være stoppet, men udsigten til at få redunderet betalingen var sikkert lig med nul! Så kørte hurtigt færdigt og kørte meget skuffet derfra.

Hun er ellers en lækker lille sag med en lille krop - øv øv

det kan de også finde på at gøre i Amsterdam. Lorte trick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...