Hop til indhold
Fecking

Harmony på årets varmeste dag.

Recommended Posts

Trods høje varme grader, og FDM's advarsler om kaos på de nord Tyske motorveje, kørte jeg mod Harmony lørdag formiddag, så jeg kunne være der når de åbner, jeg kan godt lide at være der fra starten, og så tager jeg så tilsvarende tidligt hjem, men det bliver stadig til 10 gode timer. 

Turen derned gik fuldstændig smertefrit, ingen kaos, ingen kø, kun en lille omvej, og jeg var der 20 efter de åbnede. Jeg startede ud hjemmefra i en dejlig Dansk sommer lune, og ankom i noget der bedst kan beskrives som hedebølge! 38 grader sagde termometeret i bilen, og efter turen derned med klimaet kørende, ramte varmen hårdt! Alt i klubben stod åbent, store parasoller sat op, isvand på bordene, men der var varmt, meget varmt, der var, synes jeg, overraskende mange folk lige fra starten, pigerne var også mødt talstærkt op, så det balancerede fint, men både gæster og piger er lidt dvaske i eftermiddags varmen, jeg blev udstyret med kølige drikke, og fik set Formel kvalifikationen.

 

Pigerne var forbi og hilse, og en ny, Kathy, en flot Tysk pige, midt til sidst i tyverne, med pæne silikone bryster, var den første der var forbi, men der var de lige gået igang med Q3, og den ville jeg gerne se færdig, den beslutning skulle jeg senere fortryde, men det er jo ris til egen røv, et par tynde Romanske piger var forbi, og så kom Claudia, hende har jeg været sammen med før, og det var ganske udemærket, så hun blev dagens første pige, hun er på ingen måde klubbens kønneste, men jeg synes hun giver en virkelig god service.

Romy, hun er nok Harmonys ældste, en velholdt kvinde midt i trediverne, vi snakkede længe i en sofa, og der røg både isvand og kølig cola ned, inden vi måtte på værelse, det endte med en varm time, vi passede fint sammen, og intet var hverken forceret eller presset, vi snakkede sammen flere gange i løbet af dagen.

Så var det blevet tid til lidt aftensmad, der var sat en lille buffet op ude på terrassen, og en meget varm kok stod bag grillen og vendte pølser, kylling og noget kød, der var massere af skåret frugt, melon og ananas i store mængder røg ned i varmen, men godt henne i barbeque tiden kom der en god gang torden regn, folk rykkede indenfor, og temperaturen faldt drastisk, det var også her jeg mødte en herinde fra, vi faldt i snak, men han var på vej afsted, så det blev desværre ikke til så meget snak.

Roberta har jeg været sammen med før, og hun blandede sig lidt i Dansker snakken, og da hun så jeg blev forladt, mente hun at vi hellere måtte underholde hinanden, så jeg lod hende trøste mig. Jeg ved ikke lige hvad det er med hende, hun er på mange måder ikke min type, men vi svinger rigtig godt sammen, hun er lidt vild, og sjov, og forstår at være fræk på de rigtige tidspunkter. 

Der var sent på eftermiddagen kommet pige til, eller, jeg havde i hvert fald ikke set hende før, og jeg kan ikke finde hende på deres hjemmeside, hun har ikke billede profil så, og jeg fik desværre ikke hendes navn, hun har en del tatoveringer, er Tysk, godt i stand, pæne silikone bryster, og langt hår, så hvis nogen ved hvad hun hedder må i gerne lige byde ind. Hun var meget populær, så fik ikke snakket med hende. 

Den ukendte Tysker forsvandt sammen med Kathy på værelse med en mand, som jeg var meget misundelig på, for det havde nemlig ikke lykkedes mig at komme videre med Kathy fra tidligere, hvilket ærgrede mig en del, men med over 20 piger var der jo nok at kigge på. 

Jeg bestilte mig min sidste omgang isvand og kolde cola, satte mig til rette til en sidste omgang nyheder, og så ville jeg hjemad, men sådan skulle det ikke være, Laura kom og hilste på, jeg havde kigget lidt på hende tidligere, men vi bare ikke rigtig stødt på hinanden i løbet af dagen. Laura er en smule pærer formet, dejlig røv, flotte naturlige bryster, og smiler med hele ansigtet, og så ville hun gerne på værelse med mig, hun var rigtig sød, og der er 100% gentagelses farer.

Lettere forsinket kørte jeg hjem, igen uden noget trafik kaos, og igen med en fantastisk dag på Harmony, som end ikke den ustyrlige varme kunne ødelægge. 

Redigeret af Fecking

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det blev til en meget varm dag på Harmony - men igen en dag i paradis, ihvertfald det tætteste jeg endnu er nået SF

 

Jeg nåede selv først claudia, så Lona, dernæst Jessica og til allersidst (kunne ikke la vær) mika. Alle piger gav en super god betjening i varmen. Alle resterende piger var også smukke, men man må jo vælge ud !!

 

Jeg oplevede ligesom Fecking ingen problemer med trafikken den weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der fredag, og kan genkende beretningen.

Var bla. sammen med Rommy, en lækker moden kvinde, der gav refleksioner til Laura i Trepkasgade :)

Senere fik jeg fornøjelse af altid populære Nicole, og en lille petit rumæner der hed Christina. Hun var dog ikke den store oplevelse, men fik dog gang i hende jeg fik hende vendt i doggy.

En herlig fredag aften i selskab med utroligt søde piger. Nød grillbuffet på terrassen i selskab med 5 afklædte kvinder, det var også hyggeligt.

Især da Melina lagde sig hen på sofaen, og lå og legede med sig selv, for som hun sagde hun varmede op til "nachspeise" (desserten)..! Et ubetaleligt syn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan du sagtens, der er udemærkede liggesofaer langs åen, de knalder jo lystigt i biografen, så mon ikke pigerne kan lokkes til udendørs sex også.

Det vil dog ikke være særligt diskret :) da liggestolene står på en lang række.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...