Hop til indhold
Gæst

Hot (?) Massage i Korsør

Recommended Posts

Gæst

På et tidspunkt blev jeg en smule træt af thaimassører, som bare ville snyde med tiden og de aftalte ydelser. Derfor begyndte jeg at spejde efter danske kvinder, som kan massere og give afslutning. Danske kvindelige massører, som vil afslutte med en håndtrold hænger ikke på træerne. De annoncerer ihvertfald ikke med det.

Jeg faldt over en annonce på Annoncelight, hvor en dansk kvindelig massør tilbød dét, som jeg har ledt efter. Turen var lang, men jeg rejser gerne for oplevelser. 

Hun er sød at tale med. Og nu slutter det positive. Hun er ikke en attraktiv midaldrende kvinde. Briksen er placeret i en skummel lille krybekælder, hvor jeg ikke kunne gå oprejst. Massagen bestod af særdeles blid olienusseri. Ingen pirring undervejs - selvom håndtrolden var aftalt på forhånd.

Hendes telefon brummede konstant i dén time, jeg var der. Hun havde skrevet en kommentar på Facebook, og for hvert svar på hendes tråd fik hun en mail. Deraf brummeriet. Sluk dog lortet, eller slå funktionen fra!

Endelig blev bedt om at vende mig rundt på hendes spinkle briks. Jeg havde ikke selv troet det, men jeg kunne åbenbart godt få tilstrækkelig rejsning til at hun kunne massere mig til udløsning.

Hun vaskede mig ikke engang af efter udløsningen. 

Hun kan ikke anbefales.

https://annoncelight.dk/showad/184811

Er der nogle af jer, som kender til kvindelige danske massører, som også tilbyder afslutning? Skriv endelig!

Redigeret af Moviegoer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes nu du er lidt sød, tak for dig den eneste der aldrig har forsået, hvad en massage briks er til, når man søger MASSAGE, ikke nussen, hold op, troede en mand i din alder og ja vægt var klogere, men søde skat, det var på ingen måde en fornøjelse og tro mig, en person som der ikke ved man ligger direkte i midten på en briks, nyder hvad der er aftalt, får aldrig en behandling igen, hverken her eller hos alle jeg kender, hvad havde du regnet med.. Men må takke dig stort, efter jeg ikke ville giftes med dig som du skrev, du gav fokus på min annonce. Krupe kælder kan ikke godkendes til erhverv. og du ved hvad der at laves her, du er for sjov og indebrændt sur herre sorry søde du...

Hvis min tlf irriterere dig, så få et liv for sådan et har jeg sjovt nok, nu vi ikke skal giftes :D

 

Men igen tak for dig, første kunde i 15 år, der helst vil sidde op og se på mig, der slet ikke er interresseret i massage og nu dette udbryd, elsker dig næsten for det ;)

Hedehusende tag jeg i agt, en sur herre er på vej hahahahahahah :)

Take care og se mig i øjnene hvis du vil klage musse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Syntes nu du er lidt sød, tak for dig den eneste der aldrig har forsået, hvad en massage briks er til, når man søger MASSAGE, ikke nussen, hold op, troede en mand i din alder og ja vægt var klogere, men søde skat, det var på ingen måde en fornøjelse og tro mig, en person som der ikke ved man ligger direkte i midten på en briks, nyder hvad der er aftalt, får aldrig en behandling igen, hverken her eller hos alle jeg kender, hvad havde du regnet med.. Men må takke dig stort, efter jeg ikke ville giftes med dig som du skrev, du gav fokus på min annonce. Krupe kælder kan ikke godkendes til erhverv. og du ved hvad der at laves her, du er for sjov og indebrændt sur herre sorry søde du...

Hvis min tlf irriterere dig, så få et liv for sådan et har jeg sjovt nok, nu vi ikke skal giftes :D

 

Men igen tak for dig, første kunde i 15 år, der helst vil sidde op og se på mig, der slet ikke er interresseret i massage og nu dette udbryd, elsker dig næsten for det ;)

Hedehusende tag jeg i agt, en sur herre er på vej hahahahahahah :)

Take care og se mig i øjnene hvis du vil klage musse ;)

Giftes med dig? Hvad snakker du om? Jeg var nødt til at trøste dig fordi du klagede i en mail over at mange mænd takkede nej til dig efter at have set dit foto. At du læser mails for pålydende, kan jeg ikke tage mig af. Jeg vil hellere bore mig selv i knæet end jeg vil have mere med dig at gøre. At jeg er kommet i badstanding hos dig og dine såkaldte veninder i Korsør, opfatter jeg som en udmærkelse. Hyg dig med din negleklinik  i Korsør.

"Sidde og op se på dig". Ak ja, husk at tag dine piller regelmæssigt.

At du kan kalde dig selv for massør tyder på at det ikke er en beskyttet titel. Jeg vil få bedre massage ved at sprøjte olie på kroppen og lade det drive ned af mig.

Redigeret af Moviegoer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her - er jo næsten sjovt, at læse med i.... ;-)

Der er ingen tvivl om, at der bestemt ikke er tale om god kemi, for begge parter, og tilsviningen bliver meget personlig.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...