Lars666 0 Skrevet 6. Juli, 2015 Finder der slet ikke danske piger i ridehusgade i odense mere ???Hvem er der og hvordan får man kontakt til dem ? evt. tlf ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 6. Juli, 2015 Nej, det er længe siden. Der er 5 rumænere, og 2 afrikanere, der passer butikken for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 7. Juli, 2015 Jo, der er danske piger.mandag aften ved 20.30 tiden og en time frem.der var 2 danske piger...og ellers kan du læse indlæg om gadepigerne,møder er Lene, som kan besøges ved at ringe først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pjk13 Skrevet 12. December, 2017 Nogen som ved om det er muligt at kontakte gade pigerne i Odense på mobil, ? Om de måske kan købes for en hel nat? Taler de dansk el engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Imper 3 Skrevet 12. December, 2017 nogen der har lenes nr ?. jeg har desværre kun et gammelt et Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 12. December, 2017 Imper skrev, for 9 timer siden: nogen der har lenes nr ?. jeg har desværre kun et gammelt et Har ikke set Lene meget længe, og det mobilnr, som jeg har virker ikke mere. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fredelar83 0 Skrevet 6. Januar, 2018 (edited) Hjælp... Hvor er pigerne i aften? (De udenlandske) Redigeret 6. Januar, 2018 af Fredelar83 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg