Hop til indhold
Andhol

Frække Rebecca. Spar jeres penge!

Recommended Posts

Besøgte Frække Rebecca, for at få en gang prostatamassage. 

Det er hun nogenlunde til ("5" på en 10-trins skala), men er jævnt kedelig ("lad være med at besøge en 38-årig massagepige" vil nogen så måske sige, hvilket dog ikke behøver at være korrekt.) Jeg bad hende smide g-strengen, så jeg kunne nyde synet af fisse, men nej, jeg havde købt en gang prostatamassage - hvilket åbenbart ikke har noget med nøgenhed at gøre. Min javel, men ikke pigens! 1200 kr, og hvis min karaktergivning skal omsættes til kr., må det betyde, at oplevelsen max er kr. 600 værd. 

Stedet var Flensborgvej, syd for Aabenraa. Dobbeltseng uden noget til at højne stemningen, et sm-rum ved siden af "dobbelt-seng-rummet, bademulighed. Et småkedeligt sted, hvilket betyder, at pigen skal være desto mere spændende. Har besøgt Miss Janni og Mynte samme sted og haft en god oplevelse der!.

 

Hun skriver i annoncen, at hun er fra Schweiz. Udenfor horehuset stod en bil med litauiske plader ;-) 

https://annoncelight.dk/showad/180232

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også oplevet hende i Nygade i Horsens, ikke noget at skrive hjem om. Til mig fortalte hun, at hun var polak.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

1200 kr. for at få høvlet banditten, og en finger i røven, er for dyrt. Tror også det er med i prisen, de steder jeg kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andhol skrev, den 6/7/2015 at 13:36:

Besøgte Frække Rebecca, for at få en gang prostatamassage. 

Det er hun nogenlunde til ("5" på en 10-trins skala), men er jævnt kedelig ("lad være med at besøge en 38-årig massagepige" vil nogen så måske sige, hvilket dog ikke behøver at være korrekt.) Jeg bad hende smide g-strengen, så jeg kunne nyde synet af fisse, men nej, jeg havde købt en gang prostatamassage - hvilket åbenbart ikke har noget med nøgenhed at gøre. Min javel, men ikke pigens! 1200 kr, og hvis min karaktergivning skal omsættes til kr., må det betyde, at oplevelsen max er kr. 600 værd. 

Stedet var Flensborgvej, syd for Aabenraa. Dobbeltseng uden noget til at højne stemningen, et sm-rum ved siden af "dobbelt-seng-rummet, bademulighed. Et småkedeligt sted, hvilket betyder, at pigen skal være desto mere spændende. Har besøgt Miss Janni og Mynte samme sted og haft en god oplevelse der!.

 

Hun skriver i annoncen, at hun er fra Schweiz. Udenfor horehuset stod en bil med litauiske plader ;-) 

https://annoncelight.dk/showad/180232

Horehuset ??? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Så er det da godt jeg sprang over hende og sparede de penge.. 

Jeg har så kun god erfaring med ladygitte.dk i Kolding,  det koster 800 kr der og det er godt.. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Andhol skrev, den 9/12/2016 at 14:14:

... og nu har hun også fake fotos på hendes profil!

http://annoncelight.dk/showad/180232

Tak for advarsel. Har skrevet med Kati i Bording (tidl. Århus). Hende bliver det. Efter hvad jeg kan læse herinde, bliver det vist absolut ikke kedeligt! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andhol skrev, den 6/7/2015 at 13:36:

Besøgte Frække Rebecca, for at få en gang prostatamassage. 

Det er hun nogenlunde til ("5" på en 10-trins skala), men er jævnt kedelig ("lad være med at besøge en 38-årig massagepige" vil nogen så måske sige, hvilket dog ikke behøver at være korrekt.) Jeg bad hende smide g-strengen, så jeg kunne nyde synet af fisse, men nej, jeg havde købt en gang prostatamassage - hvilket åbenbart ikke har noget med nøgenhed at gøre. Min javel, men ikke pigens! 1200 kr, og hvis min karaktergivning skal omsættes til kr., må det betyde, at oplevelsen max er kr. 600 værd. 

Stedet var Flensborgvej, syd for Aabenraa. Dobbeltseng uden noget til at højne stemningen, et sm-rum ved siden af "dobbelt-seng-rummet, bademulighed. Et småkedeligt sted, hvilket betyder, at pigen skal være desto mere spændende. Har besøgt Miss Janni og Mynte samme sted og haft en god oplevelse der!.

 

Hun skriver i annoncen, at hun er fra Schweiz. Udenfor horehuset stod en bil med litauiske plader ;-) 

https://annoncelight.dk/showad/180232

Super..blev nød til at åbne for at få læst mig igennem hvor i landet det var, og det var så i Åbenrå. Nå men der kommer jeg jo ikke fra, så åbner lige lidt mere herinde,for at se om der er nogle anmeldelser fra min egn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...