Hop til indhold

Trine Ålborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/trine

hun annoncerer godt nok lige nu i Kbh.

men hun holder oftest til i Ålborg.

har prøvet hende for lidt tid siden og hun er såment sød nok men sexen er ligegyldig, kroppen lever slet slet ikke op til billederne som dog nok er af hende men fremstiller hende meget meget positivt.

kan kun sige at jeg fik langt fra den tid jeg havde betalt for nemlig en time. Fik næsten ikke lov til at kneppe hende da hun hellere vil sutte/ flå i banditten og det end flere udløsninger skal man lige vide kun er to stk.

så gik derfra med følelsen af at have brugt  mine penge meget meget dårligt dog er hun såment flink nok men ingen sjæl og ingen varme ren forretning. Og kroppen er noget mere rund end billederne viser. også... Nej det vil jeg ikke skrive men overvej det lige to gange inden du spilder dine penge.

så på min top 5 over mest spildte penge ligger hun altså og da jeg ikke kan se nogen anmeldelse af hende ligger jeg en gammel op.

Redigeret af kronos

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.