Guest hornykaj Skrevet 5. Juli, 2015 Man gider jo ikke engang at bolle i den varme. Har i det på samme måde? Der må i så fald være tomt hos herinde nævnte kvinder - stakkels piger....vil ha møgvejret tilbage !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 5. Juli, 2015 Det bliver aldrig for varmt til at jeg vil bolleJeg elsker varmen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 5. Juli, 2015 Man gider jo ikke engang at bolle i den varme. Har i det på samme måde? Der må i så fald være tomt hos herinde nævnte kvinder - stakkels piger....vil ha møgvejret tilbage !!du er ikke liderlig nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 5. Juli, 2015 MAN BESTILLER DA BARE EN MORGENTID - Havde en gang en aftale kl. 08.30 på en varm sommerdag . . . . Vi var begge morgenmennesker . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 6. Juli, 2015 Jeg bliver mere liderlig i varmen. Pigerne fremviser jo mange flere yndigheder i varmen, sidst jeg var i byen, måtte jeg en tur forbi Finsensgade og besøge Lærke. Droool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 7. Juli, 2015 DET ER DA IKKE ALLE DER BROKKER SIG OVER VARMEN . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eastwood 444 Skrevet 9. Juli, 2015 Careful what you wish for.. you may get it.Sjovt så hurtigt en tråd kan blive gammel, nu er det lige som i oktober måned, 12 gr. og kulingvarsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg