Hop til indhold
ny_kjs

NEW ISABELLA REAL PICTURES 100%SYDHAVNEN...52612070

Recommended Posts

En del af billederne er tydeligvis taget i Danmark, så der er vel god grund til at tro, at det er ægte billeder.

Jeg hører også gerne mere om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Sidst jeg var sammen med Isabella er vel nok for lidt over ½ år siden (måske lidt mere) og kan bekræfte at det er ægte billeder. Så vidt jeg husker gik hun under et andet navn, kan ikke lige huske hvilket.

Redigeret af Angath

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Angath

Meh, i burde kende mig godt nok gennem mine indlæg at jeg ikke udbasunerer selve sexen jeg har med

den enkelte pige. Men hvad jeg husker første gang TYDELIGT da jeg besøgte Isabella var, at det var et nogenlunde

godt knald og jeg kom i kondomet (Hvilket jeg har tit svært ved). Jeg husker at hun havde mens den dag og da jeg træk mig ud

var der blodigt, så jeg var først lidt forvirret over hvad der var sket. Anden gang jeg besøgte hende var også en okey tid med hende.

Men så vidt jeg husker, måtte jeg udelade en udløsning (so i got a problem somehow).

Dejlig tøs og leverer det man betaler for ... men når jeg siger, at hun IKKE når de samme højder som når jeg er sammen med

Tanja fra Ungarn (Ikke i landet i øjeblikket) håber jeg ikke hun tager anstød, hvis hun læser dette her.

Men har vi ikke alle en absolut favorit et eller andet sted drenge??? Det tror jeg ;)

Redigeret af Angath

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...