TrippleX 23 Skrevet 4. Juli, 2015 Så overmandede lysten mig endnu engang til en gang god massage, og da jeg tidligere har været helt oppe at ringe over den massage jeg har fået af massøren i Silkeborg, skulle det også denne gang være en mand der skulle forkæle mig Jeg faldt over denne på Annoncelight: https://annoncelight.dk/showad/142433 og tænkte det måtte prøves, og havde store forventninger.Han har ikke selv stedet, så han kom hjem til mig og der var herefter lagt op til skøn massage Han er meget behagelig at tale med og vi startede faktisk med at drikke en øl, og tale lidt omkring hvad jeg ønskede. Jeg havde dog sendt ham mail på forhånd hvor jeg beskrev hvad jeg gerne ville. Jeg betalte kr. 700,00 for 60 minutter inkl. blowjob - lidt dyrere end jeg betaler i Silkeborg men skidt...Jeg lagde mig på en madras på gulvet, naturligvis helt nøgen, og han satte sig henover mig iført boxershorts og en ærmeløs T-shirt...Så fik jeg ellers en super god massage, der samtidig gik i dybden, og var tæt på at falde i søvn - men med tanken om hvad der ventede senere holdt mig nu vågen.Langsomt bevægede han sig ned og gav min baller en skøn massage, hvor der blev pirret og rørt de gode steder Jeg fik hurtigt stiv pik mens jeg lå på maven, og hans hænder fik hurtigt fat om min pik og den blev godt forkælet Blev bedt om at vende mig efter ca. 20-25 min, og lå nu med stor stiv pik og hans varme hænder rundt om den....Han pirrede mine boller og skridt og så begyndte ellers det bedste blowjob jeg har fået til dato Han kan virkelig sutte pik, og jeg var liderlig som aldrig før, og bad ham tage tøjet af... det gjorde han og mens han suttede på livet løs legede jeg med hans pik samtidig...Da jeg sagde jeg snart kok, fjernede han ikke munden men lod mig sprøjte min varme sperm i munden på ham - han slugte dog ikke Jeg var total tømt for energi. og han sluttede af med at give mine ben og ansigt en dejlig afslappende massage.Det er bestemt ikke sidste gang jeg ringer til ham... wowHan svarer hurtigt på mail, og spørger meget ind til hvad man har lyst til så det bliver en behagelig oplevelse for begge parter.. God sommer derud XxX 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 4. Juli, 2015 Dejlig beskrivelse.. Vil du skrive hvordan han ser ud og om han er behåret eller glat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 23 Skrevet 4. Juli, 2015 Han er rimelig høj og maskulin. Ikke en tynd splejs... kort hår og tattoos. Han var lettere behåret på mave og brystet men rimelig glat ved pikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
futse974 1 Skrevet 10. Januar, 2016 Lyder spændende.. har lige mailet ham. Vil du sige han er lækker? På en skala fra 1-10 fx.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleX 23 Skrevet 10. Januar, 2016 Se tidligere beskrivelse af udseende. Om han er lækker kommer jo an på om man tænder på det udseende eller noget helt andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg