Hop til indhold
Gæst

Ung pige Sønderborg

Recommended Posts

Gæst

Sommerferie og masser af tid til at "fordybe sig" - og efter at have været med på sidelinjen herinde et stykke tid, får I min første anmeldelse...

Der er et sølle udbud hernede i grænselandet - alt for mange østeuropæere og andet sex-dumping gør markedet grumset....

Så dukker sådan en her op: https://annoncelight.dk/showad/182501

Skal prøves. Stemmen lyder ok i telefonen.

Møder op - og det er ihvertfald ikke hende fra fotos der tager imod.

Stedet er uhumsk - lugter af jordslåethed og hun havde en odeur af friture, så det blev ikke til nogen fest. Jeg valgte at takke nej til yderligere service....

Kan desværre ikke anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris2k

Samme her, har også været en tur forbi, men er nu ret sikker på at det er hende på billederne, fotografen har bare gjort et godt stykke arbejde ;-) Det er så også det eneste positive der er at sige, magen til ringe blowjob skal man godt nok lede længe efter og selve sexen var os bare ringe... giver LanseLot 100% ret i hans udsagn vedr. stedet, det er absolut ikke noget at råbe hurra for...

Don't go there !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er så ikke enig med ovenstående meninger. Jeg synes pigen virker sød,  rar og velsogineret.

Angående stedet så forventer jeg ikke hotel Hilton når jeg besøger en pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...