Latino 49 Skrevet 3. Juli, 2015 Nogen der har besøgt denne kvinde? Info vedr. priser og diskretion på stedet ønskes også https://annoncelight.dk/showad/180292 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smilets By 15 Skrevet 3. Juli, 2015 Ser sgu meget frækt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Juli, 2015 Hun har tidligere været på Valhalla. Stadion Alle 50 har eksisteret i mindst 40 år/siden jernet var blødt - og trods jeg ikke synes det er særlig diskret, men nogle af landets mest prominente personer har da besøgt stedet incognito : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 3. Juli, 2015 Hun har tidligere været på Valhalla. Stadion Alle 50 har eksisteret i mindst 40 år/siden jernet var blødt - og trods jeg ikke synes det er særlig diskret, men nogle af landets mest prominente personer har da besøgt stedet incognito : Har du selv besøgt hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 4. Juli, 2015 Har du selv besøgt hende?Nej, har bsre bemærket hendes annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 4. Juli, 2015 Hun har også været i Nygade i Horsens, hvor jeg har besøgt hende. Hun er polak og ikke helt ung, syntes ikke der var noget, at skrive hjem om. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg