Hop til indhold

Dårlig behandling stella22

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=stella22

Hej Alle sammen.

Denne anmeldelse er i forlængelse af min tidligere anmeldelse af stella omkring den manglende diskrete parkering. Som hun ellers lovede pr. sms.

Jeg valgte i dag at tage derud, efter jeg naturligvis havde undskyldt mange gange for at jeg var sprunget fra dagen før, hvilket var helt ok. Vi lavede aftale om 15 min til 600 og at jeg skulle komme med det samme. Jeg tog Flex fra jobbet og kørte afsted. Men så stoppede kontakten, selvom jeg konstant prøvede at få fat i hende og hold parkeret ved hende hus i 30 min. var der intet svar.

Jeg synes det er virkelig dårlig service, ved godt jeg heller ikke burde springe fra, men jeg gjorde det da hendes løfter om diskret parkering ikke holdt og skrev til hende med begrundelse. Det her synes jeg er for dårligt....

Jeg vil ikke silde min tid på hende.

Skrevet

Det har jeg prøvet selv, så jeg fik også en lærerstreg, jeg tænker at du brændte hende af og i stedet for at svare er det et eller andet kvindekneb, jeg ved så ikke hvad formålet er med det ja det er dårligt service måske er hun godt træt af folk der lover det ene og det andet også vrager hende.

Jeg har oplevet noget lignende havde skrevet sammen med en vi har aftalt tid og sted og pris, alt er fryd og gammen men der tiden nærmere sig gik det op får mig at pengene var langt mindre end jeg i forvejen turde håbe på. jeg hader nå folk ikke overholder deres aftaler og jeg får dårlig samvittighed hvis jeg selv gør det. jeg prøvede at forhandle om en ny tid i næste måned men hun svare mig aldrig. det var vist mig selv der gav bolden op der. hun så mig nok useriøs

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.