Guest ACDsee Skrevet 3. Juli, 2015 ....er stærkere end din far....Det er den følelse jeg sidder tilbage med efter at have læst, scrollet, grinet, krummet tær osv. af en længere, vist nok nu lukket - og særdeles uddebateret - tråd hvor beskyldninger (alles kamp mod alle) kørte....Flere gange ville jeg hente popcorn, men var simpelthen for træt til det....Er der ikke nogen, der kan sende noget god karma så stedet ikke ender som det det hedengangne Venusloge osv... Hov.... solen skinner - lad mig komme ud under solen.:: Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 3. Juli, 2015 (edited) Lad sovende hunde ligge...Siden du har følt dig underholdt kunne man godt mistænke dig for at forsøge at røre i gryden og invitere til fortsættelse i en ny tråd (denne). Jeg tror egentlig det er bedst at de som har fulgt tråden og følt behov for enten at tage afstand, eller som har følt sig underholdt af den, bare holder kæft nu, før der kommer endnu et uværdigt shitshow. Redigeret 3. Juli, 2015 af Gentleman and a Scholar 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juli, 2015 Pas på smo og PrinceCharming synes godt om detteHam ovenover, ser ikke positivt, på modgang;-) Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 5. Juli, 2015 ....er stærkere end din far....Det er den følelse jeg sidder tilbage med efter at have læst, scrollet, grinet, krummet tær osv. af en længere, vist nok nu lukket - og særdeles uddebateret - tråd hvor beskyldninger (alles kamp mod alle) kørte....Flere gange ville jeg hente popcorn, men var simpelthen for træt til det....Er der ikke nogen, der kan sende noget god karma så stedet ikke ender som det det hedengangne Venusloge osv... Hov.... solen skinner - lad mig komme ud under solen.::hvis du virkelig var smart undlod du at kommentere det, men du vil åbenbart gerne have EG til at ende som venuslogen.Håber du skrev det fordi du havde fået solstik. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 6. Juli, 2015 hvis du virkelig var smart undlod du at kommentere det, men du vil åbenbart gerne have EG til at ende som venuslogen.Håber du skrev det fordi du havde fået solstik.Ja, det kan du sige, men det var jeg så åbenbart ikke. Og nej, det var ikke min hensigt. Solstik havde jeg heller ikke fået Havde blot et naivt håb om at tonen i tråde kunne forbedres og måske tage en anden knap så uheldig eller negativ udvikling, men fair nok - det skulle måske aldrig være skrevet.... Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 6. Juli, 2015 Havde blot et naivt håb om at tonen i tråde kunne forbedres og måske tage en anden knap så uheldig eller negativ udvikling, men fair nok - det skulle måske aldrig være skrevet....Vi er taknemmelige for enhver opfordring til at holde en god debattone.-Ledvogter Del dette indlæg Link til indlæg