Hop til indhold
tobby25

Mille - jylland nær Skive

Recommended Posts

Guest Spooney

Har ikke besøgt hende, men synes annoncen virker meget troværdighed. Det ligner også ægte billeder, og hun ser da røvlækker ud :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Har skrevet lidt med pigen. Sød og frisk lader der til. Desværre holder hun til i Nykøbing Mors, som ligger for langt væk for mig. 

Men tror det er en rigtig sød og imødekommende pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Max. 36 år er da ikke seriøst - hun skal da bare vide, at hun kan få bedre oplevelser med en af os, der er lidt længere ude over puberteten !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Max. 36 år er da ikke seriøst - hun skal da bare vide, at hun kan få bedre oplevelser med en af os, der er lidt længere ude over puberteten !

Så kan vi andre under 30 år vende den om, når det drejer sig om modne damer ;-) 

Jeg har dog en aftale med hende imorgen, og så må vi se om det bliver godt. Billederne lokker meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Giv os venligst en tilbagemelding efter besøget i morgen - jeg er meget spændt på at høre om din oplevelse !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan vi andre under 30 år vende den om, når det drejer sig om modne damer ;-) 

Jeg har dog en aftale med hende imorgen, og så må vi se om det bliver godt. Billederne lokker meget.

Lad os gerne hører om din oplevelse. overvejer nemlig også at besøge hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogn erfaringer på området da jeg er meget intressret i en aftale

jeg har været der kommer ikke igen  billederne er rigtig nok men for noget tid siden 

jeg måtte ikke tage hende  bagfra hun vil heller ikke  ride det er sku ikke meget ved kommer ikke igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...