tobby25 6 Skrevet 3. Juli, 2015 Hej.. Er der nogen, der har erfaringer med hende her: https://annoncelight.dk/showad/185642 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 3. Juli, 2015 Har ikke besøgt hende, men synes annoncen virker meget troværdighed. Det ligner også ægte billeder, og hun ser da røvlækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 3. Juli, 2015 Har skrevet lidt med pigen. Sød og frisk lader der til. Desværre holder hun til i Nykøbing Mors, som ligger for langt væk for mig. Men tror det er en rigtig sød og imødekommende pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 3. Juli, 2015 Max. 36 år er da ikke seriøst - hun skal da bare vide, at hun kan få bedre oplevelser med en af os, der er lidt længere ude over puberteten ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 4. Juli, 2015 Max. 36 år er da ikke seriøst - hun skal da bare vide, at hun kan få bedre oplevelser med en af os, der er lidt længere ude over puberteten !Så kan vi andre under 30 år vende den om, når det drejer sig om modne damer Jeg har dog en aftale med hende imorgen, og så må vi se om det bliver godt. Billederne lokker meget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 4. Juli, 2015 Giv os venligst en tilbagemelding efter besøget i morgen - jeg er meget spændt på at høre om din oplevelse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bumle 16 Skrevet 5. Juli, 2015 Så kan vi andre under 30 år vende den om, når det drejer sig om modne damer Jeg har dog en aftale med hende imorgen, og så må vi se om det bliver godt. Billederne lokker meget.Lad os gerne hører om din oplevelse. overvejer nemlig også at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Husmåren 9 Skrevet 13. Juli, 2015 nogn erfaringer på området da jeg er meget intressret i en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svupper 6 Skrevet 13. Juli, 2015 nogn erfaringer på området da jeg er meget intressret i en aftalejeg har været der kommer ikke igen billederne er rigtig nok men for noget tid siden jeg måtte ikke tage hende bagfra hun vil heller ikke ride det er sku ikke meget ved kommer ikke igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lotte6 10 Skrevet 13. Juli, 2015 Lad os gerne hører om din oplevelse. overvejer nemlig også at besøge hende Billederne er nye du- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg