Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Heaven Is A Place On Earth

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre

Inspireret af Belinda Carlisle og hendes sang Heaven Is A Place On Earth, kan jeg kun bekræfte at dette er tilfældet. I sidste uge havde jeg lavet en aftale med Gip fra N&N Thai massage i Herluf Trolles Gade 35 i Aarhus, om at hun skulle med en tur på hotel. Vi havde i forvejen aftalt, at prisen ikke skulle være de sædvanlige kr. 1.000 for en time med fuld pakke gange det antal timer vi skulle være sammen. Prisen for hele natten blev aftalt til kr. 4.000. Inden jeg skulle hente Gip, fik jeg dog en sms fra ejeren af N&N, som spurgte, om jeg var interesseret i 2 piger på een gang. Sikke et spørgsmål at få :mrgreen:  I min optik er Gip usædvanlig smuk og ganske enkelt et sødt og sympatisk menneske at være sammen med, så mine overvejelser gik på, om jeg ikke bare skulle holde mig til den oprindelige aftale. Omvendt kunne det også være vældig spændende at have to piger på een gang. Jeg spurgte ind til hvem den anden var og fik at vide, at det var Poy. Jeg kender Poy fra et tidligere besøg, hvor jeg blev godt betjent af hende, hvilket jo ikke gjorde det nemmere at træffe en beslutning. Nå, men da jeg nølede en smule, vendte ejeren tilbage med et tilbud om dem begge til en særdeles fornuftig pris, så jeg endte med at tage begge.

Lidt senere på aftenen fik jeg hentet Gip og Poy og vi kørte til hotellet. Jeg havde sørget for diverse drikkevarer og snacks, så vi kunne starte op med lidt hyggesnak. Men nu til fortællingen om min aften med disse to dejlige piger. Vi startede med at Gip og jeg kyssede og kælede mens vi tog tøjet af. Gip endte på dobbeltsengen på ryggen, med mig på knæ på gulvet foran, så hun kunne blive slikket godt og grundigt. Gip virkede som om hun nød denne behandling. Imens jeg slikkede det bedste jeg havde lært, masserede Poy mine nedre rygstykker og røv. Hun bevægede sig langsomt længere ned mod klokkeværket og ind under, så hun med dejlige strejf kom rundt om pikken, som nu var ved at gå ud af sit gode skind. Vi fortsatte sådan i nogen tid og Poy udforskede alle kroge og kom meget tæt på at give prostatamassage, uden egentlig at være for påtrængende. Jeg kunne naturligvis ikke klare den behandling ret længe, så jeg måtte lige skifte stilling, så jeg ikke kom for hurtigt. Jeg fik flyttet lidt på Gip og fik kondom på, så jeg kunne kneppe Gip ordentligt. Poy var stadig bagved, hvilket var ekstremt pirrende. Sådan fortsatte vi nogen tid, men igen var jeg bange for at eksplodere. Jeg lagde mig på ryggen på sengen og Gip kom op at sidde, så jeg kunne slikke hende og samtidig tage hende på røven og brysterne - herligt :P  Mens Gip sad overskrævs på mig og fik slikketur, var Poy begyndt at give mig fransk (hun havde fjernet regnfrakken) og igen fik jeg pirrende tryk og strejf bag i. Nu lod jeg alt stå til og eksploderede ud over Poy. Jeg var totalt udmattet efter denne behandling og trængte til et lille hvil, hvor vi fik lidt at drikke og sludrede - så godt det nu kan lade sig gøre med deres ret begrænsede engelske ordforråd. Gip ville have et bad og forsvandt ud på badeværelset. Det benyttede Poy sig af og kom blid som en killing smygende sig tæt op ad mig i sengen. Hun begyndte at kysse med lange dybe våde tungekys - en rigtig GFE oplevelse. Der kom liv i kalorius igen og på med et nyt kondom og så blev der rå-kneppet i almindelig missionær, så vi kunne kysse imens. Da vi var færdige kom Gip ind i værelset igen og Poy forsvandt ud på badeværelset. Gip og jeg lå og kyssede lidt, mens jeg pillede, rodede og ravede det bedste jeg havde lært. Der kom ikke mere liv i de nedre regioner og jeg fortsatte med at slikke Gip - hun kunne helt bestem lide det, men jeg tror nu ikke hun kom. Poy var kommet ind i værelset igen, men faldt i søvn ved siden af Gip og mig. Ingen af os gad vist mere sex for denne gang, men vi lå bare helt tæt og nød hinandens selskab. Inden jeg kørte pigerne hjem, fik jeg lige en gang traditionel massage.

Så mine herrer - derfor denne overskrift :cool:   God sommer til alle!

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gip og jeg lå og kyssede lidt, mens jeg pillede, rodede og ravede det bedste jeg havde lært. Der kom ikke mere liv i de nedre regioner og jeg fortsatte med at slikke Gip - hun kunne helt bestem lide det, men jeg tror nu ikke hun kom. Poy var kommet ind i værelset igen, men faldt i søvn ved siden af Gip og mig. Ingen af os gad vist mere sex for denne gang, men vi lå bare helt tæt og nød hinandens selskab. Inden jeg kørte pigerne hjem, fik jeg lige en gang traditionel massage.

Så mine herrer - derfor denne overskrift :cool:   God sommer til alle!

Hilsen

Huaa Laan

Ren Bangkok oplevelse - bare 4 - 5 gange så dyrt. Men vækker dejlige minder.

Tak for en levende beretning

Del dette indlæg

Link til indlæg

For pokker da HL du forstår at nyde livet. Lækker oplevelse 

jeg må hellere få gjort alvor af at besøge hende Gip 

tak for en god anmeldelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det lyder fantastisk - men det er også en utrolig høj pris for at få lov til at være sammen med 2 piger,

der har været sammen med adskillige i løbet af dagen - der er ikke noget at sige til, at de elsker at

komme til Danmark og gi' danske mænd massage - men søde er de - og servicen er i TOP .... har prøvet

dem begge flere gange ... altid tidligt om morgenen ...:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ren Bangkok oplevelse - bare 4 - 5 gange så dyrt. Men vækker dejlige minder.

Tak for en levende beretning

så hvad blev prisen helt præcist for 2 piger….??

4000…. .. 6000 …. +  ?

det lyder som en super tur….!!!

men man kan få en fly billet til BKK for 4000 nu… direkte med fly torsdag eftermiddag fra kbh… lander fredag morgen ...

thai massage ved on Nut station… soapy's massage … super mad …. hygge … gogo's … bar girls … og man tager flyveren hjem søndag aften lander mandag morgen kl 7… jet lag når ikke engang at ramme dig  ;) 

og det koster måske det 8000 - 10000 ialt….

men jeg er også jyde … jeg vender alle mine jydske dollars før jeg bruger dem :) 555

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Huaa Laan

så hvad blev prisen helt præcist for 2 piger….??

4000…. .. 6000 …. +  ?

det lyder som en super tur….!!!

men man kan få en fly billet til BKK for 4000 nu… direkte med fly torsdag eftermiddag fra kbh… lander fredag morgen ...

thai massage ved on Nut station… soapy's massage … super mad …. hygge … gogo's … bar girls … og man tager flyveren hjem søndag aften lander mandag morgen kl 7… jet lag når ikke engang at ramme dig  ;) 

og det koster måske det 8000 - 10000 ialt….

men jeg er også jyde … jeg vender alle mine jydske dollars før jeg bruger dem :) 555

Som jeg skrev, endte jeg med at få et rigtig godt tilbud. Det endte med kr. 2.500 for 3 timer med dem begge, hvilket jeg synes er en god pris. Med hensyn til priser, er det vel også sådan, at hvis begge parter i en handel (for det er jo reelt det, der er tale om, når vi besøger thaipiger) er tilfredse, så har det været en god handel 8-)  Det skulle vise sig at være den rigtige beslutning, da gassen sgu var gået af Sct. Gertrud efter de 3 timer under fuld damp.

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg skrev, endte jeg med at få et rigtig godt tilbud. Det endte med kr. 2.500 for 3 timer med dem begge, hvilket jeg synes er en god pris. Med hensyn til priser, er det vel også sådan, at hvis begge parter i en handel (for det er jo reelt det, der er tale om, når vi besøger thaipiger) er tilfredse, så har det været en god handel 8-)  Det skulle vise sig at være den rigtige beslutning, da gassen sgu var gået af Sct. Gertrud efter de 3 timer under fuld damp.

Hilsen

Huaa Laan

du har helt ret … det er en handel … 

vi køber en vare som hun sælger :)

tilfredshedens gave er den største gave  man kan have …. så hvis du er glad så er det jo fint...

og 2500 er da helt sikkert en fin pris for to piger her i dannmark ….

jeg må ha misforstået dit første indlæg for der opfattede jeg det som 4000 kr for Gip og at de så ringede og sagde du kunne få Poy med for en extra pris ...

men det er nok bare mig der misforstod … kor toot krap…. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...