Hop til indhold

siam Randers

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været dette umiddelbare underlige sted.

Går ind samme sted som en marskandiser forretning. Siam mmassage har også nogle af hans ting i sin vindueskarm.

Skrevet

Hejsa

Jeg har været der nogle gange (10-12 gange) og kan kun sige jeg har været tilfreds med servicen.

Ejeren hedder Nam. Hun har været hos Anny på Mariagervej 68 tidligere og startede Siam for ca. ½ år siden. Nam er en ganske pæn kvinde på ca. 35 år. Jeg ved det ikke præcist, da jeg ikke har spurgt direkte. Forretningen er ikke luksus. Massagen foregår på en madras på gulvet i et baglokale. Der er ikke såvidt jeg ved mulighed for bad.

Nam har en dejlig lille figur og er fast i kødet, så hun kan fint matche de yngre modeller, man kan møde i andre thai klinikker. Hun har C size silicone bryster, der er lidt hårde i det. Jeg elsker at nusse og kramme dem ;-) Hun er glat forneden og elsker at blive slikket. hun bliver let våd, så det går fint med at trænge ind i hende uden glide midler og hun tager godt imod. Hun kysser hvis der er kemi, så jeg har været tilfreds når jeg er gået derfra. Umiddelbart vil jeg sige hun er let at tænde seksuelt og giver sig fuldt ud.

Nam er nem at tale med og kan et nogenlunde Dansk. Hun giver i tillæg en rigtig god massage, som det vel egentlig handler om... De gange jeg har været der har hun fundet de ømme steder og har fået løsnet op for problemerne. Massagen er kompetent og pirringen op til spørgsmålet om hvad ekstra der ønskes er fint afpasset. Jeg har været der så tilpas mange gange, at hun ved præcis hvad jeg ønsker. Seancen er vel ca. på 3/4 time, så det er ikke 60 minutter.

Det er muligt at få alt. HJ-BJ, eller fuld pull. Priserne er standard priser, så der er ingen grund til at forhandle.

Håber du kan bruge info.

Luskeren

Skrevet

Hvor ligger det henne,  adressen altså.

Skrevet

ODs liste viser adressen:

Siam Massage
Houmeden 19, 8900 Randers C, Tlf. 92 26 67 46
Skrevet

Hejsa

Jeg har været der nogle gange (10-12 gange) og kan kun sige jeg har været tilfreds med servicen.

Ejeren hedder Nam. Hun har været hos Anny på Mariagervej 68 tidligere og startede Siam for ca. ½ år siden. Nam er en ganske pæn kvinde på ca. 35 år. Jeg ved det ikke præcist, da jeg ikke har spurgt direkte. Forretningen er ikke luksus. Massagen foregår på en madras på gulvet i et baglokale. Der er ikke såvidt jeg ved mulighed for bad.

Nam har en dejlig lille figur og er fast i kødet, så hun kan fint matche de yngre modeller, man kan møde i andre thai klinikker. Hun har C size silicone bryster, der er lidt hårde i det. Jeg elsker at nusse og kramme dem ;-) Hun er glat forneden og elsker at blive slikket. hun bliver let våd, så det går fint med at trænge ind i hende uden glide midler og hun tager godt imod. Hun kysser hvis der er kemi, så jeg har været tilfreds når jeg er gået derfra. Umiddelbart vil jeg sige hun er let at tænde seksuelt og giver sig fuldt ud.

Nam er nem at tale med og kan et nogenlunde Dansk. Hun giver i tillæg en rigtig god massage, som det vel egentlig handler om... De gange jeg har været der har hun fundet de ømme steder og har fået løsnet op for problemerne. Massagen er kompetent og pirringen op til spørgsmålet om hvad ekstra der ønskes er fint afpasset. Jeg har været der så tilpas mange gange, at hun ved præcis hvad jeg ønsker. Seancen er vel ca. på 3/4 time, så det er ikke 60 minutter.

Det er muligt at få alt. HJ-BJ, eller fuld pull. Priserne er standard priser, så der er ingen grund til at forhandle.

Håber du kan bruge info.

Luskeren

hej moske man skulle besøge Nam lyder til at være en sød pige der er nem at snakke med ,full pull er det med kondom??

• 3 months later...
Skrevet

Nok bedste massage jeg nogensinde har fået! De to piger kan tydeligvis lide at massere og få massage - de var i gang med at massere hinanden da jeg trådte ind af døren :) 

Og da der ikke var andre i butikken fik jeg massage af dem begge til at starte med, indtil der var en kunde som skulle tages imod - virkelig service! Var som nævnt nok den bedste massage jeg har fået nogensinde - og lagde flot op til en lykkelig slutning.. 

Virkelig afslappende og lækkert!

Skrevet

Nogen der ved hvornår de har åben så vil jeg kigge en smut der forbi

Skrevet

mandag til fredag 10 til 18

lørdag lukket

søndag 10 til ?

• 3 years later...
Skrevet

Jeg har været der i dag , går ud fra ny ejer,lmen men massage i TOP klasse dejlig kvinde ca 40 naturlige store bryster godt dansk ,

god krop og rigtig sød at tale med , HJ bare til UG købte en halv time men fik 40 min plus  og en dejlig krammer som farvel ,

og helt sikker på gensyn . Hun er dejlig !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.