Hop til indhold
Guest Gaffer

Kiki i Århus på Annoncelight

Recommended Posts

Guest Gaffer

Vågnede her til morgen med en lyst til en omgang god total sex og havde efter lidt søgen fundet en 3-5 muligheder.

3 i Århus, en i  Vejle og en i Bording.

De 2 af mulighederne i Århus var ikke til at få kontakt til, selv om det var inden for åbningstiden og den i Vejle viste sig at have skrevet forkert i annoncen..hmm, - så var der nok mulighed for en masse andre forkertheder under et besøg - så det blev fravalgt.

Det blev Kiki i en halv times alm sex med slug til 1500,-

Oplevede hende som en af få ord og ikke meget blev sagt, før jeg lå på sengen, på det godt slidte hotel værelse i Århus Nord og hun greb fat i pikken og begynde at spytte på den og hive i den så det var lige før den blev bange. Lidt febrilsk og meget mekanisk sut fulgte, hvor bevægelserne nærmest bestod af rykkende bevægelser med kroppen.

Der gik ikke længe før hun var på benene, for at gå hen i skabet og finde et kondom frem. På med det og op at ride. Det gik for hurtigt for mig og jeg var ikke helt med. Det gjorde jeg hende opmærksom på og vi blev enige om lidt 69'er sex, for der efter at bolle lidt i doggy position.

Da jeg skulle til at komme, blev der igen spyttet på pikken og det samme hiveri blev gentaget. Det endte med jeg selv måtte have fat i hånddræsinen og bad hende sutte da jeg var der.  Med det samme hun mærkede jeg kom stoppede hun...tror jeg bad hende om at fortsætte 2 gange før pikken var tømt.

Slug var der ikke noget af, idet ladningen blev spyttet ud i håndvasken på badeværelset.

Jeg gjorde hende opmærksom på at de 300,- kunne jeg havde sparet, da der ikke var meget slug over det. Det blev der ikke svaret på med andet en et tomt og ligegyldigt blik.

Gentagelses fare = Ikke det der ligner. Anbefaling af hende = Ikke det der ligner.

Kan se hun har mange begejstrede fans, dog er der ikke de store beskrivelser af besøgene hos hende og kan også læse der er et par af jer, der har svært ved at få en aftale i hus. Brug tiden og pengene på noget andet, da i ikke går glib af noget.

Kiki: Læser du med her, var det så ikke på tide at tage noget sommerferie for det makværk du levere er simpelthen ikke pengene værd.

Til mig selv: Du skulle sgu' have tage enten Sandra eller Nadia i Bording - dit fjols :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændig den samme oplevelse jeg havde!!!

Sagde flere gange hun skulle stoppe med den hånd Under BD da det faktisk ikke var rart.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Desværre også min oplevelse. 

Stort set ingen engagement og op fra sengen med det samme klatten var skudt af i kondomet. 

Ærgerligt, da hun har en super lækker krop. Men jeg gemmer mine penge til noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tyder på, at denne uerfarne lækre unge pige (jeg var selv vildt begejstret for hendes krop, som I måske har læst) HAR HAFT FOR TRAVLT og for mange vagter, så hun alt for hurtigt er blevet prof på den negative måde.

Det er synd, hvis der ikke er blevet passet ordentligt på hende (rådgivning og dosering), som det kunne tyde på, men hun har måske selv presset på for at tjene så mange hurtige penge som muligt.

Ellers kunne vi have haft glæde af Kiki i en del år, som med Bella, der tog det mere stille og stadig her 3 år efter yder en fantastisk service, men det ved mange af jer jo af erfaring, kan man læse. *S*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...