Hop til indhold

Chatten..

Featured Replies

Skrevet

Øv jeg kunne ikke komme på chatten med min iPhone .. Virker den ikke med iphone el er det trætte mig der kokser i det? Nogle råd til hvordan jeg gør- hvis det kan lade sig gøre :-)

Skrevet

Den spasser helt af 

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror den er gal med skurvognen igen. 

Screenshot_2015-07-10-14-06-35.thumb.png

Skrevet
  • Administrator

Jeg har kontaktet firmaet, som står for hostingen af chatten, og håber de snart får løst problemet.

Indtil de har læst problemet, har jeg fjernet menupunktet chat. Så slipper jeg nemlig for at få tilsendt en fejlmeddelse hver gang en bruger forsøger at logge på chatten.

Skrevet

Så døde den igen :(

Skrevet

Hvor længe virkede den? 5 min? :D

Skrevet

Gad vide hvor mange (kigger på Gina) der har brug for psykisk førstehjælp grundet chatabstinenser her i aften ?:grin:

Skrevet

Et skud i tågen - otte stk. ;)

Men det er da også lige til elendighedslisten - ingen chat, ingen /me, ingen bashing, ingen dejrup-sandwich, ingenting. :( Det er tæt på umenneskeligt. :(

Skrevet

Tænk om det bliver nødvendigt at tag sig ud i den virkelige verden og snakke med rigtige fysiske mennesker, skælver bare ved tanken og siger til mig selv, DER SKAL JEG BARE IKKE UD! 

492779-det-uendelige-skrig--.jpg

Skrevet

... Tjekker køleskabet ... Der er øl ... Pyha ingen virkelig verden nødvendig..

Skrevet

Er i forbudsland dvs ingen øl kun ramløsa men tilgænld 3 trætte hunde og en lettere solskoldet ejer til 1 af de trætte hunde så ingen virkelug verden her heller

Skrevet

Hvem var det der skulle have sat flaske pengene ind på husleje konotoen ?

DSC00989.jpg

Skrevet

Et skud i tågen - otte stk. ;)

Men det er da også lige til elendighedslisten - ingen chat, ingen /me, ingen bashing, ingen dejrup-sandwich, ingenting. :( Det er tæt på umenneskeligt. :(

Ja - muligvis man var mere lykkelig som død... hvem gider leve uden Shakira-Shakes og mobberi :(:lol:

Skrevet

Den nåede faktisk at virke 30 sekunder igen, tror administration slukkede  den ved en fejl.

Redigeret af Bing

Skrevet

Hvorfor får i ikke lavet chatten i mobilversion?

Skrevet

Hvorfor får i ikke lavet chatten i mobilversion?

Enig med claire

Den virker da helt fint på mobilos?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.